Strona 1 z 1

ubywajacy plyn ze zbiorniczka wyrownwczego

: pn lut 02, 2009 18:31
autor: gixy
Witam wszystkich po mojej dluzszej nieobecnosci na forum:)
I w ogole to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)!!!

Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie: od jakiegos miesiaca zauwazylem dziwna rzecz:
ubywa mi plynu w zbiorniczku wyrownawczym. Z iloscia tego bywa roznie:
powiedzmy ze w poniedzialek wlewam tyle ile powinno go byc i tak: czasem patrze w piatek no i jest go nieco mniej-ale nie dochodzi do dna, czasem jest go mniej a le tez nie przy dnie-srednio raz na dwa tygodnie musze dolac by poziom byl na odpowiednim poziomie.
jakis innych dziwnych objawow nie zauwazylem-mozecie podpowiedziec o co chodzi lub na co zwrocic uwage aby postawic diagnoze?
Jesli to by sie mialo okazac pomocne to podlozylem pod auto karton zeby zobaczyc czy mi sie nie wydaje ze cos kapie-no i wyszlo ze cos tam minimalnie sobie pokapuje(wiec zakladam ze to z tego zbiorniczka-czy slusznie?) i jest to mniej wiecej an wysokosci tablicy rejestracyjnej(moze ciutke przed) patrzac na auto od przodu (od prawej strony)
czekam na wszelkie sugestie i pozdrawiam

Adam

: pn lut 02, 2009 18:42
autor: dziejo
musisz sprawdzic koniecznie wszystkie połaczenia układu chłod poczawszy od
zbiorniczka !szczególnie zwróc uwagę na miejsca połaczen gdzie pojawił sie białawy nalot w postaci proszku
ciezko zlokalizowac sam wyciek poniewaz gorący płyn po zetknieciu z jeszcze bardziej gorącym elementem silnika po prostu odparowuje bardzo szybko (ale nie bez sladu _)
jest jeszcze jeden taki newralgiczny punkt wycieku w mk3 to króciec z czujnikiem temperatury ten na głowicy

: pn lut 02, 2009 18:47
autor: jablonski89
najczęstsza przyczyna to nieszczelnosc prz wężach chłodnicy, przy nagrzewnicy, oraz przy króćcu

: pn lut 02, 2009 19:01
autor: Michał_1977
jest to mniej wiecej an wysokosci tablicy rejestracyjnej(moze ciutke przed) patrzac na auto od przodu (od prawej strony)
___________________________________________________________________
Witam.Skoro piszesz,że cieknie w okolicach tablicy rej. to może nic innego jak sama chłodnica.Sprawdź :bajer: po skończonej jeździe,czy chłodnica nie jest wilgotna i czy nie wydobywa się z para.Pozdro... :D

: wt lut 03, 2009 17:15
autor: gixy
pary nie stwierdzilem, chlodnicy sie przyjze oraz w tych miejscach gdzie mowicie- mam nadzieje ze cos dojrze- tylko czy moje niezbyt wprawne oko mechanika;)))) dojrzy jakies slady..
dzieki chlopaki-dam znac po ogledzinach

ps. ten krociec..czy jak to tam sie nazywa- co to jest i gdzie to jest?(jak to mozna opisac?:)-zebym wiedzial czego szukam/na ktora czesc w silniku patrzec:)

: wt lut 03, 2009 17:45
autor: golfmk3gti
jesli wody ci nie gotuje a ciągle jej ubywa to musisz miec gdzies poprostu wyciek :bigok:

: wt lut 03, 2009 17:48
autor: jablonski89
gixy,
w linku masz fotke z króćcem. jest przykręcony do silnika z przodu. Sprawdz też czy woda nie ucieka przy pompie wody

http://allegro.pl/item540772920_krociec ... vento.html