Jakiej grubości tarcze założyć?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Jakiej grubości tarcze założyć?

Post autor: Bakamura » pn lut 02, 2009 16:12

Witam.

Mam problem ponieważ występują 2 grubości tarcz w mk2 z silnikiem 1,3 czyli o średnicy 239 mm, mianowicie o grubości 10 i 12 mm. Moje są już mocno zjechane i nadają się do wymiany jaknajszybciej, niestety nie wiem jakiej grubości miałem tarcze.

Skąd mam wiedzieć jakie tarcze kupić?
A może podejdą obie grubości?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lut 02, 2009 16:26

Jak masz zaciski VWII to podejdą obie - czyli bierz 12mm. Na zaciskach powinno być napisane VWII. Jak nie wiem, jakie masz zaciski, to daj foto.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » pt lut 06, 2009 00:41

zrobię fotkę :)



Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » pt lut 06, 2009 13:01

Jak masz na zacisku napisane VWII to podejdą nawet wentylowane 20mm oczywiście z cieńszymi klockami np wentylowane BREMBO 09.4765.14 i do tego cieńsze klocki Ferodo FDB392 o grubości 15,3 mm. Sam wymieniłem na taki komplet i bez żadnych przeróbek mam wentylki w mk3 pomimo że oryginalnie były pełne 12mm


Tomek Dx

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » sob lut 07, 2009 00:35

Takie mam zaciski, sorki za jakość ale akumulatorki w aparacie odmówiły posłuszeństwa :(

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2139
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » sob lut 07, 2009 09:24

Bakamura, najlepiej zmierz suwmiarką grubość tarczy w niewytartym miejscu ( rant pordzewiały ze zdjęcia )i po problemie


Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lut 07, 2009 10:48

ładuj wentyle :D a jezeli nie, to mozesz 12mm bez problemu :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » sob lut 07, 2009 11:13

a jestescie pewni ze to co widac na zdjeciu to VWII a nie VWI ?


Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lut 07, 2009 11:18

drill pisze:a jestescie pewni ze to co widac na zdjeciu to VWII a nie VWI ?
pewnosci to ja nie mam moje VW II wygladaja inaczej , nie maja tych "uzebrowan" ale wygladem jest to samo :) no ale moge sie mylic :) dla pewnosci oczysc kolegoBakamura, dokladnie zacisk , jak nie znajdziesz napisu vw II to niestety nie bedziesz mogl wentyli zalozyc niestety.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Tomek_Dx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt sty 07, 2005 01:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomek_Dx » sob lut 07, 2009 11:22

A może Bakamura odpowie co jest napisane na zacisku. Raczej nie wyglada jak VWII


Tomek Dx

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lut 07, 2009 11:28

To jest zacisk VWI i on właśnie różni się tym żebrowaniem. Czyli tarcze 10mm.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob lut 07, 2009 11:30

Na foto jest VWI



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » sob lut 07, 2009 13:37

majster heniek, nie reguła :) niektózy szlifują ten rant co jakiś czas ;)
Tomek_Dx, no włąśnie rzadnego napisu nie ma dlatego dałem fotkę
Lipek81 Dziękuję, czyli nic innego poza 10mm tarczami mi nie wejdzie tak?
1 6 D, Dziękuję za pomoc.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lut 07, 2009 14:26

majster heniek pisze:majster heniek, nie reguła :) niektózy szlifują ten rant co jakiś czas
wszsytko ok, ale jak tarcza ma rant to niektorzy daja do przetoczenia, ale nie mysla juz o tym ze ciensza tarcza szybciej se grzeje , a co za tym idzie krzywi i co najwazniejsze NIE HAMUJE !


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 404 gości