Strona 1 z 1

SWAP skrzyni na manual

: ndz lut 01, 2009 15:44
autor: przemekkum
witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik

i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice

i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany :grin:

Re: SWAP skrzyni na manual

: ndz lut 01, 2009 16:13
autor: raf1al
przemekkum pisze:witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik

i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice

i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany :grin:

sernica minimum 210mm uzębienie pasty tarczy sprzęgła uzależnione jest wielkością wałka w skrzyni! najlepiej sprawdzić ile ma zębów wałek!

przednia łapa silnika inna jest tego ci brakuje oprócz sprzęgła i koła!
przerobienie elektryki żeby zapalał i żeby światło wstecznego było!
inna linka gazu
inna linka prędkościomierza
linki sprzęgła nie masz:)

: ndz lut 01, 2009 17:34
autor: toffic
przemekkum pisze:-połosie ABF
to ci do MkII nie spasuje

: ndz lut 01, 2009 18:29
autor: MiSzOn
raf1al pisze:przednia łapa silnika inna
no i oczywiście jeszcze łapa skrzyni jest potrzebna
przemekkum pisze:-drazek zmiany biegow
nie zapomnij też o wszystkich cięgnach do skrzyni

: ndz lut 01, 2009 18:36
autor: raf1al
MiSzOn pisze:
raf1al pisze:przednia łapa silnika inna
no i oczywiście jeszcze łapa skrzyni jest potrzebna
przemekkum pisze:-drazek zmiany biegow
nie zapomnij też o wszystkich cięgnach do skrzyni
ja niby tez o niczym nie zapomniałem a i tak ze 2 razy goniłem na szrot i do sklepu :)
dosłownie po pierdoły jakieś!

[ Dodano: 01 Lut 2009 17:38 ]
toffic pisze:
przemekkum pisze:-połosie ABF
to ci do MkII nie spasuje
a czym różnią sie od zwykłych? tak z czystej ciekawości pytam!

: ndz lut 01, 2009 19:54
autor: albert1973
podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow (tam kostka byla w moim 1,8 GU automat)

: ndz lut 01, 2009 20:03
autor: MiSzOn
albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.

: ndz lut 01, 2009 20:07
autor: albert1973
MiSzOn pisze:
albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.
szkoda ze o tym wcześniej nie wiedziałem -nie męczyłbym się tak :panna:

: pn lut 02, 2009 00:20
autor: bodzio_j