Strona 1 z 1
					
				luzny pasek klinowy
				: ndz lut 01, 2009 14:00
				autor: decker
				Witam, problem wyglada tak: caly czas mialem problemy z ladowaniem aku (prawdpodobnie byl juz stary) zmierzylem napiecie ladowania ok 13v, troche malo, kupilem nowy aku naciagnalem pasek i wyszlo ladowanie ponad 14v. Trzy dni pozniej profilaktycznie zmierzylem ladowanie na jalowym wyszlo 11,5v  

 i pasek byl bardzo luzny. Przeczytalem juz duzo watkow i doszedlem do wniosku ze to kolo pasowe ?? czy jednak cos innego ? 1,6 td 92' 60km
 
			 
			
					
				
				: ndz lut 01, 2009 14:18
				autor: 89Bartezz
				Też miałem podobny problem. U mnie okazała się że śruba pod alternatorem którą dokręcasz alternator po naciągnięciu paska miała zjechany gwint i po dokręceniu było dobrze przez chwile i po kilku dniach znów pasek był luźny
			 
			
					
				
				: ndz lut 01, 2009 14:47
				autor: pablo111l
				miałem coś podobnego
nie ładował za bardzo
i 3 paski w ciagu roku zeby poszły to coś nie tak
u mnie rolki do wymiany były
			 
			
					
				
				: ndz lut 01, 2009 15:38
				autor: guti
				decker, koła pasowe masz juz powycierane, albo koło na alternatorze np, przyjrzyj sie czy scianki koła sa rowne, to znaczy czy rowno sie schodza ,  maja byc rowne w kształcie literki V  jezeli sa nierowne to albo wymiana koła, albo załoz szerszy pasek , 11,5 mm bodajze  zamiast 10,5 chyba , na jakis czas na pewno staczy 

 
			 
			
					
				
				: ndz lut 01, 2009 17:58
				autor: Przemek
				decker, ja tak miałem podobnie jak koledzy piszą ale mnie dotego doszło legulator napięcia najpierw pokazywał 14V a pojechałem do sklepu i spowroem pokazywał już 10V i stwierdziłem że alternator szwankuje ale za czołem wymieniać podzespoły i wyszło na to że walnięty był regulator napięcia
			 
			
					
				
				: ndz lut 01, 2009 18:45
				autor: decker
				na kole od alternatora mam 2-3 mm luzu, to moze byc przyczyna obluzowania sie paska ?? bo jak docisnie pasek to ladowanie sie od razu poprawia. To by raczej wykluczalo regulator.