kilka pytań 2 :P

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Georgi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn sie 29, 2005 07:20
Lokalizacja: Gdańsk

kilka pytań 2 :P

Post autor: Georgi » śr sie 31, 2005 01:16

1. Przy 120 km/h moj mk2 cały się trzęsie co moze być powodem ?? <zle wywazone koła ?? >

2. Diodka akumulatorka <ladowania> swieci sie po odpaleniu silnika po dodaniu gazu znika co jest przyczyną ?? aku mam dobre.

3. Niechce odpalić za pierwszym razem <odrazu> ok 4 razy sobie zakreci i wtedy odpali co moze byc przyczyną ?? <swiece> ??

4. Do automatycznej skrzyni olej mozna dolać tylko w serwicie czy mozna zrobic to samemu ??

Sorry za takie lamerskie pytania ale kiedys musze sie zaczac uczyc co i jak :P jestem swiezo po nabyciu dwójki automat 1.6 z gazem i jestem zielony :smoke:

pozdro



Awatar użytkownika
3ECI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 12, 2005 13:18
Lokalizacja: Łódż
Kontakt:

Post autor: 3ECI » śr sie 31, 2005 02:47

ad1. przyczyn moze byc kilka, ale obstawiam ze to kola moga byc zle wywazone, sprawdzic mozna to latwo, podnoszac kolo i nim po prostu pokrecic, jesli rzuca nim na boki tzn, ze z nim jest cos nie tak, jak juz kolo bedzie w gorze to od rzu sprawdz czy nie ma luzu na lozyski, lapiac kolo z gory i z dolu i nim ruszajac, jesli odczujesz luz tzn, ze lozysko lub kolumna Mc Person ma luzy, jesli poruszasz kolem na boki lapiac z lewej i z prawej, jesli bedzie luz tzn, ze cos w zawieszeniu jest cos do roboty

ad2. To raczej normalny obiaw, nie masz sie czym martwic, martwic bys sie mogl jakby sie palila po dodaniu gazu, tzn, ze nie ma ladowania, lub jesli sie pali slabiutko, ale sie pali tzn, ze cos jest nie tak, czasem to nawet taka *#cenzura#* jak za slabo naciagniety pasek od alternatora