Kilka pytan :D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Kilka pytan :D

Post autor: TaOa » śr sie 31, 2005 00:55

NIe bede zakladal kilku tematow bo to nie ma sensu, najlepiej sie zapytac w 1 :D

#1: Radio Alpha + oryginalne glosniki (4 - 2 w dzwiach i 2 w desce na przodzie), jak mam ustawiony poziom glosnosci na taki sredni (wyobrazcie to sobie :P) to gra mi albo prawe albo lewe glosniki, jak wjezdzam na jakis dolek albo cus takiego to wtedy czasami zalacza sie prawy (lub na odwrot). Dopiero jak rozkrece radyjko to zaczynaja grac wszystkie 4... niemam pojecia co z tym jest nie tak :/

#2: Jaki Alarm wybrac do mk3 ? (nie chodzi mi o odciecie zaplonu i inne takie kombinowania - to zrobie sam) chodzi o gotowe "juz do podlaczenia" alarm + imobiliser + obsloga c.zamka - macie jakies swoje typy lub "dobre" firmy ktore mozecie polecic ?

#3: Sprzeglo sie slizga (lapie obroty ale nie przyspiesza) na 4 i 5 biegu jak dodam wiecej gazu - do wymiany czy jeszcze z miesiac potrzyma ?

#4: Kontrolka od ABS'u ciagle mi sie swieci (jak zapalam silnik to gasnie na chwile ale potem sie znow zapala) - ABS normalnie dziala przy ostrym hamowaniu, ale wlasnie po takim hamowaniu dopiero kontrolka gasnie i wszystko jest ok... do nastepnego uruchomienia silnika :P

#5: Oplaca sie stozek (f. powietrza) wzucac do diselka (1.9D) ? chodzi mi glownie o troszke bardziej agresywny pomruk... wie ktos moze jak sie bedzie ten oddzwiek pokrywal z dislowskim klekotem

#6: Lepiej stozek + koncowka tlum. z dyfuzorem czy stozek + koncowka bez dyfuzora ? (o ile by byl stozek, jak nie to normalny filtr)

#7: Mam podlaczony transmiter fm do gniazda zapalniczki i jak dodaje gazu to slychac przebicie dzwieku z samochodu (wczesniej tego nie bylo, lub nie bylo az tak znaczace) mozna ten dzwiek jakos unicestwic ? :D

#8: Mozna zalozyc chipa do zwyklego disla ? (widzialem do TDi, ale do D. nie) ile by cos takiego kosztowalo, o ile sie da cos takiego zrobic :P

PS: Podobno 1.9D mialy moc 55 kw. natomiast moj znajomy ma mk3 z 92r. w 1.9D i mocy 44 kw. (tak ma w papierach) - Cos za malo



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr sie 31, 2005 08:41

1.9 TD był motowany w GTD. On ma 55 kW, czyli 75 KM. Chipów nie można tam wstawić bo nie ma tam żadnej elektroniki.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Re: Kilka pytan :D

Post autor: ku_bi » śr sie 31, 2005 09:49

TaOa pisze:NIe bede zakladal kilku tematow bo to nie ma sensu, najlepiej sie zapytac w 1 :D

#4: Kontrolka od ABS'u ciagle mi sie swieci (jak zapalam silnik to gasnie na chwile ale potem sie znow zapala) - ABS normalnie dziala przy ostrym hamowaniu, ale wlasnie po takim hamowaniu dopiero kontrolka gasnie i wszystko jest ok... do nastepnego uruchomienia silnika :P
co do kontrolki to najłatwiej podłaczyć pod vag i zobaczyć co jest nie tak. można też sprobować odłaczyć aku, tak zrobił kumpel i gaśnie juz mu kontrolka od abs



Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » śr sie 31, 2005 17:29

1 6 D pisze:1.9 TD był motowany w GTD. On ma 55 kW, czyli 75 KM. Chipów nie można tam wstawić bo nie ma tam żadnej elektroniki.
No ale ja mam raczej D. z 55 kW. No chyba ze przy rejestracji sie pomylili, no dobra to jak najprosciej poznacc ze mam TD a nie D ? jakies roznice w silniku ? Bo w TDi znajomego widac ewidentnie czym sie roznie (tez ma mk3 tylko ze z 95r.)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sie 31, 2005 18:07

co do alarmu to kupilem legendford za 145zl w komplecie centralka + syrena + 2 silowniki do centalki instalacja prosta i szybka a alarm dziala sprawnie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » śr sie 31, 2005 19:49

TaOa pisze:
1 6 D pisze:1.9 TD był motowany w GTD. On ma 55 kW, czyli 75 KM. Chipów nie można tam wstawić bo nie ma tam żadnej elektroniki.
No ale ja mam raczej D. z 55 kW. No chyba ze przy rejestracji sie pomylili, no dobra to jak najprosciej poznacc ze mam TD a nie D ? jakies roznice w silniku ? Bo w TDi znajomego widac ewidentnie czym sie roznie (tez ma mk3 tylko ze z 95r.)
D nie ma turbiny td to turbo diesel popatrz czy masz turbo to bedziesz wiedzial :bigok:a TDI twojego znajomego to calkiem inny silnik


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » śr sie 31, 2005 22:54

no wiem ze TDi to inny silnik co zaznaczylem :P ok... ale jak poznac ze mam to turbo ? bo ja akurat dopiero zaczynam przygode ze sprzetami jezdzacymi :p



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości