silnik gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawel kog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt gru 26, 2008 11:50
Lokalizacja: irlandia

silnik gasnie

Post autor: pawel kog » sob sty 31, 2009 14:21

mam problem z moim gti.podczas jazdy przy duzych predkosciach silnik gasnie.myslalem ze to pompa ale po wymianie sytuacja sie powtarza.mam zamiar dzisiaj zmienic cewke z modulem.czy to moze byc regulator cisnienia.czy ktos mial podobne doswiadczenia .

pomozcie dzieki


pozdrowienia

Awatar użytkownika
pitero89
...
...
Posty: 418
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 21:33
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: pitero89 » sob sty 31, 2009 14:28

napisz cos wiecej czy na gazie sie tak dzieje czy na pb i wogóle


Obrazek
Jest Seat Toledo II 2.3 V5 AGZ NOTCH
Był Mk3 Colour Concept YellowEdition

pawel kog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt gru 26, 2008 11:50
Lokalizacja: irlandia

Post autor: pawel kog » sob sty 31, 2009 15:04

dzieje sie tak za kazdym razem gdy zaczynam przyspieszac z okolo 100kmh do okolo 160kmh ale zauwazylem ze dzieje sie tak tylko kiedy silnik ma swoja temperature.z samego rana gdy odpalam silnik nie ma problemu uzywam pelnej mocy silnika ale po uplywie 15 do 20 minut w miare spokojnej jazdy110kmh gdy mam prosta izaczynam przyspieszac do jak powyzej silnik traci obroty i gasnie.myslalem oregulatorze cisnienia paliwa.
co sadzicie

[ Dodano: 31 Sty 2009 13:06 ]
dzieje sie tak za kazdym razem gdy zaczynam przyspieszac z okolo 100kmh do okolo 160kmh ale zauwazylem ze dzieje sie tak tylko kiedy silnik ma swoja temperature.z samego rana gdy odpalam silnik nie ma problemu uzywam pelnej mocy silnika ale po uplywie 15 do 20 minut w miare spokojnej jazdy110kmh gdy mam prosta izaczynam przyspieszac do jak powyzej silnik traci obroty i gasnie.myslalem oregulatorze cisnienia paliwa.silnik chodzi tylko na benzynie
co sadzicie


pozdrowienia

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 31, 2009 15:08

raczej nie regulator, a praktycznie sprawdź tylko czy w jego weżyku podciśnieniowym niema benyzny, jeśli niema to na prawie na pewno jest dobry. Może filtr paliwa sprawdź na początek, a potem przydałoby się podłączyć pod VAG i patrzeć na czujnik obrotów, cewkę z modułem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pawel kog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt gru 26, 2008 11:50
Lokalizacja: irlandia

Post autor: pawel kog » sob sty 31, 2009 15:23

wlasnie ide zmienic cewke z modulem i dopiero w poniedzialek jadac do pracy zobacze czy to jest to .
wielkie dzieki


pozdrowienia

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 324 gości