Strona 1 z 1

VR6 na gazie...

: wt sie 30, 2005 17:43
autor: igor
Znajomy planuje kupic mk III VR6, jedynym wyjsciem jest wstawienie gazu do niego. w jakiej cenie są instalacje gazowe do VR6, jak silnik zachowuje sie na gazie???
pozdro

: wt sie 30, 2005 18:27
autor: blackwhite
Do takej fury to najlepiej wstawić dobrą instalację (sekwencyjną), koszt to około 3500 - 4000.Silnik będzie chodził ok, nie powinno się czuć przy takiej mocy specjalnego spadku . .

: wt sie 30, 2005 18:48
autor: ćwikła
dokładnie nie załuj kasy na instalacje wstawiaj sekwencje to nie bedziesz załował...u mnie kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie

: wt sie 30, 2005 21:34
autor: Piesek
Witam! Ta sprawa tyczy się mnie... narazie posiadam forda fieste, jednakże w tą sobotę chce go wystawić na sprzedaż i golfika kupić jakoś na nowy rok, wtedy ceny idą w dół... i myśle nad golfikiem mk3, początkowo też rozmyślałem nad corrado, ale do niego części są drogie. I myślałem nad vrką 2.8, ale przestraszyłem się teraz ceną zgazowania tego silnika. I niewiem może lepiej rozmyślić nad GTi 8V? bo do neigo gazik z tego co wiem w 2tyś się zamyka.

: wt sie 30, 2005 21:42
autor: b8tz
Mnie sie wydaje ze gdyby wsadzic zwykla instalacje mieszalnikową ale z wydajnym (!!!!) parownikiem i dobrym komputerem to tez powinno chodzic i to nawet nie tak zle....
ćwikła pisze:kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie
Jesli zakladasz gaz w warsztacie gdzie gazują jedno autko na miesiac a reszte czasu poswiecaja tylko na "naprawy biezace" w poldkach i maluszkach to moze ktos byc niezadowolony.... Ale jesli wybiezesz dobry warsztak ktory zajmuje sie tylko LPG to powinni sobie poradzic z mieszalnikiem w VR-ce.

Moze to nie jest dobre porownanie ale jak 3 lata temu robilem gaz w Felce w dobrym warsztacie to nie zakladalem komputera gazowego a autko przejechalo 80k km i mialo tylko 3 regulacje a poza tym chodzi jak zloto.... A "wiejscy" gazownicy mowili ze 10 tysiecy przejedzie bez komputera i szlag trafi silnik

: wt sie 30, 2005 23:05
autor: piotr1979
Piesek pisze:Witam! Ta sprawa tyczy się mnie... narazie posiadam forda fieste, jednakże w tą sobotę chce go wystawić na sprzedaż i golfika kupić jakoś na nowy rok, wtedy ceny idą w dół... i myśle nad golfikiem mk3, początkowo też rozmyślałem nad corrado, ale do niego części są drogie. I myślałem nad vrką 2.8, ale przestraszyłem się teraz ceną zgazowania tego silnika. I niewiem może lepiej rozmyślić nad GTi 8V? bo do neigo gazik z tego co wiem w 2tyś się zamyka.
piasek,GTI 8v dobra fura do gazu ,ale jak chciales VR6 to mozesz sie rozczarowac .poprostu za slaby.

[ Dodano: Wto Sie 30, 2005 23:10 ]
b8tz pisze:Mnie sie wydaje ze gdyby wsadzic zwykla instalacje mieszalnikową ale z wydajnym (!!!!) parownikiem i dobrym komputerem to tez powinno chodzic i to nawet nie tak zle....
ćwikła pisze:kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie
Jesli zakladasz gaz w warsztacie gdzie gazują jedno autko na miesiac a reszte czasu poswiecaja tylko na "naprawy biezace" w poldkach i maluszkach to moze ktos byc niezadowolony.... Ale jesli wybiezesz dobry warsztak ktory zajmuje sie tylko LPG to powinni sobie poradzic z mieszalnikiem w VR-ce.

Moze to nie jest dobre porownanie ale jak 3 lata temu robilem gaz w Felce w dobrym warsztacie to nie zakladalem komputera gazowego a autko przejechalo 80k km i mialo tylko 3 regulacje a poza tym chodzi jak zloto.... A "wiejscy" gazownicy mowili ze 10 tysiecy przejedzie bez komputera i szlag trafi silnik
b8tz ma absolutna racje.moj kumpel zagazowal AUDI V8 3.6 quattro '91 i nie ma wcale w nim sekwencji.tylko trzeba wiedziec i znac sie na robocie.wstawili mu 2 wielkie parowniki,po 4 cylindry na jeden i auto smiga jak marzenie.i wcale nie ma spadku mocy ,moze troche.audi chodzi ale jak z vr-em to nie wiem.

: wt sie 30, 2005 23:28
autor: Kapibara
a ja widzialem mercedesa 500 tez z 2 parownikami i to troche kapa byla, nie ma co oszczedzac jak robic to porzadniea nei jakimis polsrodkami bo to i tak sie odbije na naprawach

: wt sie 30, 2005 23:36
autor: ygd
vr6 na mikserze to pomyłka...wydasz z 1500-1800 na taki gaz...potem będziesz pluł sobie w brodę, że musisz pakować kolejne 4500 na sekwencję ;)
zresztą, jeśli cię nie stać na sekwencję, to pewno tez na eksploatacje vra... zastanów się nad kupnem tego silnika...części są o wiele droższe niż do zwykłych...przysłowie głosi - częsci do vra... x6 kosztują :D

: wt sie 30, 2005 23:50
autor: Kapibara
ygd pisze:vr6 na mikserze to pomyłka...wydasz z 1500-1800 na taki gaz...potem będziesz pluł sobie w brodę, że musisz pakować kolejne 4500 na sekwencję ;)
zresztą, jeśli cię nie stać na sekwencję, to pewno tez na eksploatacje vra... zastanów się nad kupnem tego silnika...części są o wiele droższe niż do zwykłych...przysłowie głosi - częsci do vra... x6 kosztują :D
a to jzu wiem kto te slynne przyslowia wymysla. pewnei temu z prognozy pogody niedzielnej na Polsacie tez wymyslasz :panna:

no a co do silnika to prowda nie ma sie co porywac na super silniczek jak sie nei ma kasiury i dla niego i dla ciebie zle sie to skonczy

: śr sie 31, 2005 12:59
autor: kamil993
no wlasnie czekalem az ktos to stwierdzi, ze jak kogos nie stac na benzynke do vr-a to chyba sobie powinien podarowac... poszukaj abf-a, 150 koni i mniejsza masa, mysle ze dynamika niewiele gorsza, a nie taka szkoda gazowac... tylko z kolei to trudno znalezc, bo malo wyprodukowali... stanowil za duza konkurencje dla vr-a ;)

: śr sie 31, 2005 13:34
autor: Kapibara
no lepiej miec vr-a na benzynce ale ja do gazu nic nei mam sekwencja to super sprawa, no jeszcze chilke poczekac i na zemny mozna przerobic a to juz wypas.

ja sie juz nei widze ze moge miec jakiegos benzyniaka i nei zakladac gazu do neigo. no chyba ze bede ze 40 tys miesiecznie wyciagal to wtedy jak najbardziej bedzie mnie stac