VR6 na gazie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
igor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 19:54
Lokalizacja: Smętowo Graniczne (GST)
Kontakt:

VR6 na gazie...

Post autor: igor » wt sie 30, 2005 17:43

Znajomy planuje kupic mk III VR6, jedynym wyjsciem jest wstawienie gazu do niego. w jakiej cenie są instalacje gazowe do VR6, jak silnik zachowuje sie na gazie???
pozdro


[img]http://img12.imageshack.us/img12/8047/igorpodpis.jpg[/img]

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt sie 30, 2005 18:27

Do takej fury to najlepiej wstawić dobrą instalację (sekwencyjną), koszt to około 3500 - 4000.Silnik będzie chodził ok, nie powinno się czuć przy takiej mocy specjalnego spadku . .


Black

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sie 30, 2005 18:48

dokładnie nie załuj kasy na instalacje wstawiaj sekwencje to nie bedziesz załował...u mnie kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Piesek

Post autor: Piesek » wt sie 30, 2005 21:34

Witam! Ta sprawa tyczy się mnie... narazie posiadam forda fieste, jednakże w tą sobotę chce go wystawić na sprzedaż i golfika kupić jakoś na nowy rok, wtedy ceny idą w dół... i myśle nad golfikiem mk3, początkowo też rozmyślałem nad corrado, ale do niego części są drogie. I myślałem nad vrką 2.8, ale przestraszyłem się teraz ceną zgazowania tego silnika. I niewiem może lepiej rozmyślić nad GTi 8V? bo do neigo gazik z tego co wiem w 2tyś się zamyka.



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » wt sie 30, 2005 21:42

Mnie sie wydaje ze gdyby wsadzic zwykla instalacje mieszalnikową ale z wydajnym (!!!!) parownikiem i dobrym komputerem to tez powinno chodzic i to nawet nie tak zle....
ćwikła pisze:kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie
Jesli zakladasz gaz w warsztacie gdzie gazują jedno autko na miesiac a reszte czasu poswiecaja tylko na "naprawy biezace" w poldkach i maluszkach to moze ktos byc niezadowolony.... Ale jesli wybiezesz dobry warsztak ktory zajmuje sie tylko LPG to powinni sobie poradzic z mieszalnikiem w VR-ce.

Moze to nie jest dobre porownanie ale jak 3 lata temu robilem gaz w Felce w dobrym warsztacie to nie zakladalem komputera gazowego a autko przejechalo 80k km i mialo tylko 3 regulacje a poza tym chodzi jak zloto.... A "wiejscy" gazownicy mowili ze 10 tysiecy przejedzie bez komputera i szlag trafi silnik



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » wt sie 30, 2005 23:05

Piesek pisze:Witam! Ta sprawa tyczy się mnie... narazie posiadam forda fieste, jednakże w tą sobotę chce go wystawić na sprzedaż i golfika kupić jakoś na nowy rok, wtedy ceny idą w dół... i myśle nad golfikiem mk3, początkowo też rozmyślałem nad corrado, ale do niego części są drogie. I myślałem nad vrką 2.8, ale przestraszyłem się teraz ceną zgazowania tego silnika. I niewiem może lepiej rozmyślić nad GTi 8V? bo do neigo gazik z tego co wiem w 2tyś się zamyka.
piasek,GTI 8v dobra fura do gazu ,ale jak chciales VR6 to mozesz sie rozczarowac .poprostu za slaby.

[ Dodano: Wto Sie 30, 2005 23:10 ]
b8tz pisze:Mnie sie wydaje ze gdyby wsadzic zwykla instalacje mieszalnikową ale z wydajnym (!!!!) parownikiem i dobrym komputerem to tez powinno chodzic i to nawet nie tak zle....
ćwikła pisze:kumpel sie połaszczył i wstawił zwykły i dzis klnie
Jesli zakladasz gaz w warsztacie gdzie gazują jedno autko na miesiac a reszte czasu poswiecaja tylko na "naprawy biezace" w poldkach i maluszkach to moze ktos byc niezadowolony.... Ale jesli wybiezesz dobry warsztak ktory zajmuje sie tylko LPG to powinni sobie poradzic z mieszalnikiem w VR-ce.

Moze to nie jest dobre porownanie ale jak 3 lata temu robilem gaz w Felce w dobrym warsztacie to nie zakladalem komputera gazowego a autko przejechalo 80k km i mialo tylko 3 regulacje a poza tym chodzi jak zloto.... A "wiejscy" gazownicy mowili ze 10 tysiecy przejedzie bez komputera i szlag trafi silnik
b8tz ma absolutna racje.moj kumpel zagazowal AUDI V8 3.6 quattro '91 i nie ma wcale w nim sekwencji.tylko trzeba wiedziec i znac sie na robocie.wstawili mu 2 wielkie parowniki,po 4 cylindry na jeden i auto smiga jak marzenie.i wcale nie ma spadku mocy ,moze troche.audi chodzi ale jak z vr-em to nie wiem.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt sie 30, 2005 23:28

a ja widzialem mercedesa 500 tez z 2 parownikami i to troche kapa byla, nie ma co oszczedzac jak robic to porzadniea nei jakimis polsrodkami bo to i tak sie odbije na naprawach



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt sie 30, 2005 23:36

vr6 na mikserze to pomyłka...wydasz z 1500-1800 na taki gaz...potem będziesz pluł sobie w brodę, że musisz pakować kolejne 4500 na sekwencję ;)
zresztą, jeśli cię nie stać na sekwencję, to pewno tez na eksploatacje vra... zastanów się nad kupnem tego silnika...części są o wiele droższe niż do zwykłych...przysłowie głosi - częsci do vra... x6 kosztują :D


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt sie 30, 2005 23:50

ygd pisze:vr6 na mikserze to pomyłka...wydasz z 1500-1800 na taki gaz...potem będziesz pluł sobie w brodę, że musisz pakować kolejne 4500 na sekwencję ;)
zresztą, jeśli cię nie stać na sekwencję, to pewno tez na eksploatacje vra... zastanów się nad kupnem tego silnika...części są o wiele droższe niż do zwykłych...przysłowie głosi - częsci do vra... x6 kosztują :D
a to jzu wiem kto te slynne przyslowia wymysla. pewnei temu z prognozy pogody niedzielnej na Polsacie tez wymyslasz :panna:

no a co do silnika to prowda nie ma sie co porywac na super silniczek jak sie nei ma kasiury i dla niego i dla ciebie zle sie to skonczy



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » śr sie 31, 2005 12:59

no wlasnie czekalem az ktos to stwierdzi, ze jak kogos nie stac na benzynke do vr-a to chyba sobie powinien podarowac... poszukaj abf-a, 150 koni i mniejsza masa, mysle ze dynamika niewiele gorsza, a nie taka szkoda gazowac... tylko z kolei to trudno znalezc, bo malo wyprodukowali... stanowil za duza konkurencje dla vr-a ;)


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr sie 31, 2005 13:34

no lepiej miec vr-a na benzynce ale ja do gazu nic nei mam sekwencja to super sprawa, no jeszcze chilke poczekac i na zemny mozna przerobic a to juz wypas.

ja sie juz nei widze ze moge miec jakiegos benzyniaka i nei zakladac gazu do neigo. no chyba ze bede ze 40 tys miesiecznie wyciagal to wtedy jak najbardziej bedzie mnie stac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości