Strona 1 z 1

Znosi w lewo - ZBIEZNOSC ZROBIONA!!!!!!

: czw sty 29, 2009 20:30
autor: skoniek
Tak jak w temacie.
Ogolnie problem powstal po zrobieniu dlugiej trasy bo 1500km dojechalem do celu i sie zaczelo. Zbieżność zrobilem a problem nadal, mam nowki oponki i zal jezdzic bo ciagnie strsznie w lewo. Mechanik powiedzial mi ze to moze byc krzyzak kierowniczy????? mi brak juz pomyslow??? POMOCY!

Dodam ze jak puszcze kierownice i wjade na policjant lezacego czy jakakolwiek nierownosc kierownica lekko w lewo skreca, co za tym idzie i cale auto.

: czw sty 29, 2009 20:33
autor: Byku21
a felgi proste są???

[ Dodano: 29 Sty 2009 19:35 ]
może być,gdzieś zagięta albo przy osi koła może być nierówna felga....odważniki nie spadły???

: czw sty 29, 2009 20:36
autor: skoniek
Felgi swiezo co wyważone, proste i nowki opony

[ Dodano: 29 Sty 2009 19:41 ]
A tego nie wiem czy nie spadly..... cholera.
Ogolnie to trase ta zrobilem z PL do Anglii i robilem ja na zimowkach a tu zalozylem letni zestaw, i fakt po tym zaczelo - wydaje mi sie bynajmniej - znosic w lewo, zestaw zimowek mam, wiec jutro zmienie i zobaczymy.... ale dziwne gdyz przed samym wyjazdem kupilem opony w PL i zlozylem na felgi i wywazylem..... mozliwe ze odważnik spadl. Jutro sprawdze i dam znac!

: czw sty 29, 2009 20:46
autor: vega7777
kolego sprawdz gumowe tulejki na wahaczach bo u mnie to było przyczyną. wszystko ustawione, wyważone a i tak ściągało. jak się okazało miałem wywaloną tulejke na wahaczu z tej strony co na nią ściągało. po wymianie było ok.

: czw sty 29, 2009 21:00
autor: skoniek
Tuleje są ok, z racji tego ze mam również inny problem o którym wspomne, może sie przyda (opis tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171293 ) i wszystko sprawdziłem.

: pt sty 30, 2009 10:52
autor: piori
skoniek, masz wspomaganie? Może któryś zawór w maglownicy nie trzyma i ciągle pompuje w jeden siłownik? Spróbuj podnieść przód auta żeby koła były w powietrzu i zobacz czy przy zapalonym silniku kierownica sama nie skręca.

: pt sty 30, 2009 11:09
autor: PiotrTDI
a łacznik wahaczy?? u mnie ściąga bo mam wybity jeden :blush:

: pt sty 30, 2009 13:24
autor: KAROL 84
U mnie też kiedyś ściągało w lewo ale okazało się że opony były nierówno przydarte i to po ok miesiąca od założenia nowych. Wystarczyło kilka startów (ostrych) i oponke jedną bzrdziej zdarło niż drugą. Sprawć ciśnienie w oponach. Jak nie pomoże to załóż zimówki i będziesz wiedział.

: pt sty 30, 2009 19:01
autor: CzapCzap
A z tylu masz zbiezne kola ? mi w lewo sciaga na geometri padlo na tylne lewe kolo, musze zmienic czopa belki.

: pt sty 30, 2009 19:49
autor: skoniek
Opony zmienilem na zestaw zimowy i to samo, a co do zbierzności to ustawial tylko na przodzie, z racji tego ze z tylu belka i mowi ze sie nie ustawia, choc pamietam jak w PL robilem to na tylne kola montowali uchwyty ze wskaznikami tylko, i laser pokazywal cos tam na skali, tu z tylem nic nie robili

Mysle o tym co napisal kolega piori o tym wspomaganiu, w weekend bede mial wiecej czasu wiec podjade i zerkne.

: pt sty 30, 2009 20:43
autor: Jarowo
skoniek, faktycznie z tyłu to za bardzo nie ma co ustawiać, ale w twoim przypadku ważne jest czy geometria była ustawiana na przyrządzie czterogłowicowym tzn. czy geometria czterech kół była sprawdzana, czy też diagnosta poszedł na skróty i założył głowice pomiarowe tylko na koła przednie a z tyłu ekrany. Ten drugi wariant jest oczywiście dopuszczalny, ale raczej po naprawach zawieszenia z przodu a nie wtedy gdy ciągnie w prawo lub lewo. Zakładam, że nie masz wyników pomiarów z przed ustawienia i po, a myślę że te dane mogły by coś wyjaśnić . Gdyby dalej były problemy a były by takie możliwości to wrzuć tu wyniki pomiarów

: pt sty 30, 2009 21:15
autor: djozi21
a geometria dobrze zrobiona ? sprawdz osiowosc pojazdu czy któreś koło nie jest cofniete, najprosciej to biezesz metr i mierzysz od srodka koła przedniego do środka tylniego lub od rantu felgi do rantu felgi porównaj prawą strone z lewą i jak bedzie niewielka różnica to musi byc zle ustawiona geometria