problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mrozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 27, 2007 14:51
Lokalizacja: Zamość

problem z obrotami

Post autor: mrozik » czw sty 29, 2009 08:38

witam mam problem z autem, a mianowicie z golfem mk2 1.3 kat.
mam instalacje gazowa i teraz magiczna sprawa jak mam odetkana rure od filtra powietrza tak jak jest normalnie to strasznie mi muli nie moge zlapac 80km/h a a zeby sie bujnac do tej 80 to trzeba dobry kawalek prostej drogi okolo 2 kilometrow. Jak zatkam rure od filtru powietrza to obroty silnika odrazu rosna i moge sie wtedy nawet bujnac do 120km/h i z przyspiesza tez nawet szybko ale to i tak nie to samo co wczesniej bo wczesniej spokojnie lapalem 150km/h nawet dochodzilo do 165km/h musze sie za to wziasc bo codziennie jerzdze do pracy i ze tak powiem hu..o sie jezdzi. Czego moze to byc wina prosze o szybka odpowiedz.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » czw sty 29, 2009 08:46

Podjedź do jakiegoś dobrego gazownika (może być trudno takiego znaleźć!) i powinien Ci wstawić kryzę w dolocie do filtra powietrza, później pomierzyć, analiza i powinno być dobrze. Miałem kiedyś taki sam problem - jeden mi kazał nawet w dolot pończochę wsadzić ;-) - znalazłem fachowca, który wsadził mi taką plastikową kryzę i pewnie mniej powietrza dochodziło ? Poprawiło to znacznie dynamikę jazdy na LPG.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
mrozik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob paź 27, 2007 14:51
Lokalizacja: Zamość

Post autor: mrozik » czw sty 29, 2009 08:53

hm no moze i tak ale fakt zatkalem ta rure i sie poprawilo ale i tak nie chodzi tak jak jeszcze tydzien temu. jechalem do wawy to bylo dobrze wszystkoz odetkana rura .wracam a tu kicha ciagnolem sie z wawy do zmc 70km/h bo jak bujalem do 80 to silnik ryczal



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw sty 29, 2009 11:29

Zanim skoczysz do mechanika to sam obejrzyj układ dolotowy pod kątem szczelności.. Może gdzieś się lewe wejście zrobiło, bo jak było ok to trudno się spodziewać, że brak kryzy jest przyczyną...

Nie stało się to po tankowaniu na jakiejś przydrożnej stacji??? Heh, z gazem z małych stacji mam kiepskie wspomnienia :)

A sprawdź też regulację na parowniku. Pomimo, że śrubki są na sprężynach czasem im zdarza się delikatnie "poruszyć"...


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości