Strona 1 z 1

niskie tylne zawieszenie

: śr sty 28, 2009 17:01
autor: Cypis876
Witam

Mam taki problem mianowicie przod auta jest wyżej niz tył ( na nie obciazonym samochodzie jak i opbciazonym). Ostanio nawet udało sie przytrzec tyłem glebe. Chciałbym go podnies do gory o pare mm Prosze o pomoc co zmienic ??

: śr sty 28, 2009 17:02
autor: Balugass
jak amorki dobre to sprężyny zobacz czy nie są popekane :grin:

: śr sty 28, 2009 17:14
autor: Mlody_ndm
Za pewne masz popękane sprężyny, albo już tak ugniecione, to popularne w mk.II, najlepsze rozwiązanie - wymienić spężyny.
Można kombinować z wkładaniem takich gumowych dystansów pomiędzy zwoje sprężyny, ale to raczej nie jest dobre rozwiązanie, podobno zawieszenie robi się twardsze i telepie, potem gumy parcieją, rozpadają się i po zawodach.

: śr sty 28, 2009 21:51
autor: Cypis876
a jaki jest koszt sprężyn ??

: śr sty 28, 2009 22:47
autor: guti
Cypis876, odezwij sie do mnie jutro to Ci moze cos znajde, odbiór miałbys w Czewie nawet :) a jak nie to mam gdzies w garazu uzywki sprezyny na tył do golfa II :)

: sob sty 31, 2009 17:37
autor: memekk222
co bo drugiej wypowiedzi to co maja amorki do wysokosci golfa. nierozumiem.. :blush: ale amorki mozna sprawdzic na szoktesterze czy zabardzo nie sa zużyte bo po co wsadzac nowe springi na zuzyte amorki warto tez obejrzec osłony i odboje na amorku. :bigok:

: sob sty 31, 2009 18:12
autor: gateway1
mam z tylu zalozone sprezyny od vento, sa dlusze i uzyty grubszy drut ,amortyzacja dobra nie zrobil sie sztywny

: sob sty 31, 2009 20:40
autor: 89Bartezz
też miałem taki problem. Kilka lat temu znajomy kowal dorobił mi do niego sprężyny. Są one utwardzone i rozciągnięte. Tył auta dość wysoko stoi, a i z początku dało się wsadzić ponad 500 kilo i uginał się tylko o 5 cm :D teraz już się trochę wyrobiło ale dalej po załadowaniu nie siądzie niżej jak przód. Koszt jaki poniosłem to 70 złotych i stare sprężyny dla niego.

A tu foto jak wygląda teraz
Obrazek

: ndz lut 01, 2009 03:15
autor: guti
89Bartezz pisze:A tu foto jak wygląda teraz
w sam raz na rajd puszczy :D niezła terenówka :D

: ndz lut 01, 2009 03:28
autor: krzysio1985
to cos a'la sprezyny od paska.amorki Ci nie dobijaja do gory??

: ndz lut 01, 2009 10:46
autor: 89Bartezz
krzysio1985 pisze:to cos a'la sprezyny od paska.amorki Ci nie dobijaja do gory??
szybciej od audi jakiegoś. są z większą ilością zwojów. Amory nie dobijają, tylko z początku torturą było jeździć z tyłu bo tak twardy był, ale teraz już jest normalnie

: ndz lut 01, 2009 11:42
autor: piori
Cypis876, jeśli sprawa nadal aktualna, to mam sprężyny takie jak w tej aukcji:
http://allegro.pl/item534868524_sprezyn ... o_tyl.html - mają deczko grubszy drut niż oryginalne.
U mnie tył tarł o ranty, bo miałem szerokie kapcie i małe ET felg. Niestety po zakupie nawet ich nie założyłem, bo pojechałem do sklepu kupić jeszcze te talerzyki górne do sprężyn i w drodze powrotnej gościu wjechał mi poldkiem w "4 litery" tak, że golf poszedł na żyletki.
Oddam te sprężyny powiedzmy za 50zł + wysyłka. Jak będziesz zainteresowany to PW, wyciągnę dziś te sprężyny z garażu, zrobię fotki i zmierzę dokładnie ile są grubsze i wyższe od serii.

: ndz lut 01, 2009 11:52
autor: zulus74
mażesz też na amora a pod talerz sprężyny dotoczyć tuleje wysokości 5 cm i złożyć najczęściej tak rąbią zdaje egzamin ja zrobiłem i jazda jest ok

: ndz lut 01, 2009 13:08
autor: memekk222
ja mam załozone springi z paska bo poprzedni własciciel woził w golfie wegiel i ziemniaki :panna: jak go kupiłem to był wysoki ale teraz tył stoi niewiele wyzej jak przód .jestem zadowolony 5 osób i pełny bagaznik i nic nie :bigok: trze.