Strona 1 z 1
niskie tylne zawieszenie
: śr sty 28, 2009 17:01
autor: Cypis876
Witam
Mam taki problem mianowicie przod auta jest wyżej niz tył ( na nie obciazonym samochodzie jak i opbciazonym). Ostanio nawet udało sie przytrzec tyłem glebe. Chciałbym go podnies do gory o pare mm Prosze o pomoc co zmienic ??
: śr sty 28, 2009 17:02
autor: Balugass
jak amorki dobre to sprężyny zobacz czy nie są popekane
: śr sty 28, 2009 17:14
autor: Mlody_ndm
Za pewne masz popękane sprężyny, albo już tak ugniecione, to popularne w mk.II, najlepsze rozwiązanie - wymienić spężyny.
Można kombinować z wkładaniem takich gumowych dystansów pomiędzy zwoje sprężyny, ale to raczej nie jest dobre rozwiązanie, podobno zawieszenie robi się twardsze i telepie, potem gumy parcieją, rozpadają się i po zawodach.
: śr sty 28, 2009 21:51
autor: Cypis876
a jaki jest koszt sprężyn ??
: śr sty 28, 2009 22:47
autor: guti
Cypis876, odezwij sie do mnie jutro to Ci moze cos znajde, odbiór miałbys w Czewie nawet
a jak nie to mam gdzies w garazu uzywki sprezyny na tył do golfa II
: sob sty 31, 2009 17:37
autor: memekk222
co bo drugiej wypowiedzi to co maja amorki do wysokosci golfa. nierozumiem..
ale amorki mozna sprawdzic na szoktesterze czy zabardzo nie sa zużyte bo po co wsadzac nowe springi na zuzyte amorki warto tez obejrzec osłony i odboje na amorku.
: sob sty 31, 2009 18:12
autor: gateway1
mam z tylu zalozone sprezyny od vento, sa dlusze i uzyty grubszy drut ,amortyzacja dobra nie zrobil sie sztywny
: sob sty 31, 2009 20:40
autor: 89Bartezz
też miałem taki problem. Kilka lat temu znajomy kowal dorobił mi do niego sprężyny. Są one utwardzone i rozciągnięte. Tył auta dość wysoko stoi, a i z początku dało się wsadzić ponad 500 kilo i uginał się tylko o 5 cm
teraz już się trochę wyrobiło ale dalej po załadowaniu nie siądzie niżej jak przód. Koszt jaki poniosłem to 70 złotych i stare sprężyny dla niego.
A tu foto jak wygląda teraz
: ndz lut 01, 2009 03:15
autor: guti
89Bartezz pisze:A tu foto jak wygląda teraz
w sam raz na rajd puszczy
niezła terenówka
: ndz lut 01, 2009 03:28
autor: krzysio1985
to cos a'la sprezyny od paska.amorki Ci nie dobijaja do gory??
: ndz lut 01, 2009 10:46
autor: 89Bartezz
krzysio1985 pisze:to cos a'la sprezyny od paska.amorki Ci nie dobijaja do gory??
szybciej od audi jakiegoś. są z większą ilością zwojów. Amory nie dobijają, tylko z początku torturą było jeździć z tyłu bo tak twardy był, ale teraz już jest normalnie
: ndz lut 01, 2009 11:42
autor: piori
Cypis876, jeśli sprawa nadal aktualna, to mam sprężyny takie jak w tej aukcji:
http://allegro.pl/item534868524_sprezyn ... o_tyl.html - mają deczko grubszy drut niż oryginalne.
U mnie tył tarł o ranty, bo miałem szerokie kapcie i małe ET felg. Niestety po zakupie nawet ich nie założyłem, bo pojechałem do sklepu kupić jeszcze te talerzyki górne do sprężyn i w drodze powrotnej gościu wjechał mi poldkiem w "4 litery" tak, że golf poszedł na żyletki.
Oddam te sprężyny powiedzmy za 50zł + wysyłka. Jak będziesz zainteresowany to PW, wyciągnę dziś te sprężyny z garażu, zrobię fotki i zmierzę dokładnie ile są grubsze i wyższe od serii.
: ndz lut 01, 2009 11:52
autor: zulus74
mażesz też na amora a pod talerz sprężyny dotoczyć tuleje wysokości 5 cm i złożyć najczęściej tak rąbią zdaje egzamin ja zrobiłem i jazda jest ok
: ndz lut 01, 2009 13:08
autor: memekk222
ja mam załozone springi z paska bo poprzedni własciciel woził w golfie wegiel i ziemniaki
jak go kupiłem to był wysoki ale teraz tył stoi niewiele wyzej jak przód .jestem zadowolony 5 osób i pełny bagaznik i nic nie
trze.