Strona 1 z 1
klopot z zapaleniem Golf GTI
: pn sie 29, 2005 22:25
autor: pakob
Witajcie Dzisiaj mialem niemila historie - ide do swojego golfika,przekrecam kluczyk atu dwa suwy i cisza.Po 10-12 kreceniach zaskoczyl choc pracowal przez chwile jakby na 2 garach.Po pracy to samo- chlopaki z warsztatu wymienili kopulke.palec umyli przepustnice bo im zasugerowalem ze ciut niestabilnie pracuje na jalowym i juz byliby bezradni ale w ostatniej chwili szef podmienil cewke i jak reka odjal- pomoglo.Teraz silnik sobie pyka na 800 obr. choc ta niestabilnosc leciutka pozostala.Swiece nowe.plyny tez.pasek rozrzadu ok. komputer -brak bledow analiza spalin ok.Pozostaly jeszcze kable WN ale nie wiem czy sie za nie czepiac - bo drogo a ta cena cewki do 2.0 GTI - tragedia 330 (BERU)Macie jakas koncepcje - zobaczymy czy jutro zapali?
: pn sie 29, 2005 23:01
autor: Rafit
A akumulator sprawdzałeś ? Bo ja dziś też miałem podobną niespodzianke. Przekręcam kluczyk, a tu pryk i nic... dopiero po prostowniku odzyskał życie.
: wt sie 30, 2005 09:24
autor: Golf GTi
Hehe ,ja w swoim GTI 1,8 tak terz mialem pompka podsisnieniowa padla i nie otwieral przepustnicy w filtrze powietrza, zobacz bo to moze byc to.
: wt sie 30, 2005 22:22
autor: pakob
jednak cewka - dzis wszystko ok. silnik zapala "od pierwszego kopa" a i praca z wlaczona klima wyraznie sprawniejsza ze stabilnoscia obrotow na ktora sie uskarzalem poprzednio.Musialo na mnie popasc z ta cewka - a tak na marginesie czy znacie kable WN firmy KRAFT a jesli nie to jakie do GTI 2.0 benz. silnik AGG i moze NGK - ale to chyba drozyzna?
: wt sie 30, 2005 22:33
autor: ku_bi
kable -beru. dużo daleś za tą cewkę.. ja dałem z cewkę beru 191 zl, silnik prawie ten sam ady
: wt sie 30, 2005 23:00
autor: piotr1979
pakob pisze:jednak cewka - dzis wszystko ok. silnik zapala "od pierwszego kopa" a i praca z wlaczona klima wyraznie sprawniejsza ze stabilnoscia obrotow na ktora sie uskarzalem poprzednio.Musialo na mnie popasc z ta cewka - a tak na marginesie czy znacie kable WN firmy KRAFT a jesli nie to jakie do GTI 2.0 benz. silnik AGG i moze NGK - ale to chyba drozyzna?
ja mam kable NGK bardzo dobre do gazu.kosztowaly 80zl.pakob ile za cewke dales?
: wt sie 30, 2005 23:11
autor: ku_bi
piotr marzec pisze:pakob pisze:jednak cewka - dzis wszystko ok. silnik zapala "od pierwszego kopa" a i praca z wlaczona klima wyraznie sprawniejsza ze stabilnoscia obrotow na ktora sie uskarzalem poprzednio.Musialo na mnie popasc z ta cewka - a tak na marginesie czy znacie kable WN firmy KRAFT a jesli nie to jakie do GTI 2.0 benz. silnik AGG i moze NGK - ale to chyba drozyzna?
ja mam kable NGK bardzo dobre do gazu.kosztowaly 80zl.pakob ile za cewke dales?
pisał wyżej 330 zł ....

: śr sie 31, 2005 20:42
autor: pakob
myslicie ze facet mnie orznal - no tak to bywa kiedy jestes przycisniety do muru-fura nie chciala palic a jezdzic sie chce (ladna pogoda) a nawiasem mowiac to ta cewka BERU u mnie to jakas wielka cholera nie to co ta mikra z Golfa II - a znacie te kable WN KRAFTA ? Skad wziac NGK za taka kwote jak ma Piotr M?
: śr sie 31, 2005 21:00
autor: ku_bi
nie mam pojęcia skąd wziąl tak tanio kable ngk, normalnie nie schodza poniżej 150-180, ja za beru dałem z 5 m-cy temu 147 zł
: czw wrz 01, 2005 08:44
autor: piotr1979
pakob pisze:myslicie ze facet mnie orznal - no tak to bywa kiedy jestes przycisniety do muru-fura nie chciala palic a jezdzic sie chce (ladna pogoda) a nawiasem mowiac to ta cewka BERU u mnie to jakas wielka cholera nie to co ta mikra z Golfa II - a znacie te kable WN KRAFTA ? Skad wziac NGK za taka kwote jak ma Piotr M?
sorry zapomnialem napisac ze kupilem je od kumpla po kosztach nowe byly.