Strona 1 z 2

6 Mechanikow nie dalo rady twierdza ze wszytko wporzadku

: pn sty 26, 2009 23:03
autor: schakall1234
Witam

Mam golfa3 2.0 GTI silnik 2H 8V 115 koni

Bylem u szesciu mechanikow podpinali pod kompa i zadnych bledow czysciutko, kazdy twierdzi ze jest wszsytko wporzadku

Moj problem polega natym ze:

Gdy jest zimny silnik to idzie jak rakieta a gdy tylko sie zagrzeje to mam okropna dziure w gazie wogole sie nie wkreca dopiero od 3500 obrotow sie wkreca ale do 5000 i dalej juz znow dziura w gazie :( na kazdym biegu. Pali od 17 do 22 litrow czy jest zimny czy jest cieply, czy go garuje czy jezdze spokojnie i wolno Kable wymienione swiece tez wszystkie filtry. Jak jest zagzany i dojezdzam np. do swietel to obroty spadaja mi nawet do 400 ale nie gasnie (rano i za kazdym razem pali od kopa ) Aha jak chodzi sobie na wolnych obrotach i dodaje mu gazu to najpierw obroty spadaja tak do 300 a dopiero pozniej sie wkrecaja. Uszczelka pod glowica wymienoiona ok 6 miesiecy temu

NIe wiem co to moze byc czy ktos mial juz takie doswiadczenia ??

Prosze o pomoc w tej sprawie DZIEKI

: pn sty 26, 2009 23:33
autor: danioo
proponuję sprawdzić sondę lambda

: pn sty 26, 2009 23:36
autor: Mavrick
Sprawdzales sprezanie??

Mialem podobnie (z tym gasnieciem i spadajacymi obrotami) okazalo sie ze nie ma sprezania na 3 tloku.
Wymienilem: uszczelki, pierscienie, szklanki, przewody wn. Po kazdej naprawie skala awarii sie zmniejszala...az sama ustala:)...dziwne ale coz:)

: pn sty 26, 2009 23:43
autor: Paweł Marek
schakall1234, 2H rzadka rzecz, daj fotki. To jest wtrysk Digifanta, ale czy ma przepływomierz czy czujnik MAP? - on mógł paść.

: pn sty 26, 2009 23:47
autor: Dyziu14021991
Ja bym stawiał na sonde miałem podobny przypadek

: pn sty 26, 2009 23:48
autor: mobil01
No i jeszcze te spadające obroty... też nie jestem pewien czy ten silnik ma silniczek krokowy ale warto to sprawdzić... Możliwe też, że nałożyło się na raz kilka awarii i dlatego takie objawy...

: wt sty 27, 2009 00:46
autor: markokus
Jest tam przepływomierz przy filtrze ten klapowy? Sprawdź czy nie kopci ci czasem? jesli tak to jest możliwe że zacioł ci się przepływomierz miałem taki przypadek.

Re: 6 Mechanikow nie dalo rady twierdza ze wszytko wporzadku

: wt sty 27, 2009 00:56
autor: pawel78
nie wiem,czy pomoge, mialem silnik do roboty 2litry 2e, palil 15litrow, po znalezieniu usterki spalanie spadlo o 5 litrow. Objawy ppodobne. Okazalo sie ze w przewodach podcisnieniowych zasysane bylo paliwo. Z regulatora cisnienia paliwa podsysalo do dolotu krople benzynki.

: wt sty 27, 2009 00:58
autor: chosen
Paweł Marek, dobrze gada.
Najpeirw napisz czy przepływka klapkowa czy nie.
JAk tam bedzie all ok to zostaje czujnik temp i sonda..

: wt sty 27, 2009 01:10
autor: schakall1234
Wiec tak :

Jest przepływomierz klapowy ale: rozebralem go przeczyscielem podgiolem te szpilki co ponim chodza i nic :( a co wiecej odpiąlem go i silnik sie przelaczyl w tryb awaryjny i to samo bylo pozniej kasowalem blad przeplywki wiec nie wiem
Czy z przeplywomierzem czy bez to i tak tak samo chodzi ale tez wchodzi w gre

co do tlokow kompresja byla badana wiec tez wszystko ok

jesli chodzi o sade to tak :

nie wymienialem ale jesli chodzi o napiecia na niej sa ok i na kompie tez wszystko ok

wiec tak czy inaczej ja wymienie bo to nie wielkie koszty chyba ok 150 zł

juz nie daje rady z tym silnikiem

A czy sada moze byc niesprawna jezeli nie wychodzi zaden blad w komputeze i pokazuje normalne napiecia na niej ??

Aha a co z czujnikiem HALA wiem ze w BMW moj kolega mial takie obiawy wymienil i wszsytko Ok

AHA TAK JAK JUZ WCZESNIEJ PISALEM SILNIK NIE GASNIE TYLKO SPADAJA OBROTY PALI OD KOPA CZY JEST ZIMNY CZY CIEPLY

Jesli chodzi o silnik krokowy to jest

dodam foto jesli pomozeObrazek

: wt sty 27, 2009 03:38
autor: Blase
schakall1234 pisze:Mam golfa3 2.0 GTI silnik 2H 8V 115 koni
rzecz może mało istotna w tym temacie ale silnik o oznaczeniu 2H to 1.8L 98KM produkowany w latach 89/93

silnik o pojemności 2.0L i mocy 115KM ma oznaczenie 2E i o takim silniku ktoś tu pisał

: wt sty 27, 2009 08:14
autor: venomek
Sonda, czujnik temperatury i czujnik halla. Te trzy rzeczy musisz sprawdzić. Czujnik wymień bo nie jest drogi, jeżeli nie pomoże to odepnij sondę i zobacz jakie będą skutki i na koniec jeżeli się nic nie znajdzie to wymień hallla. Podjedź jeszcze do warsztatu sprawdzić spaliny, wtedy też zobaczysz czy to sonda i/lub czujnik.

: wt sty 27, 2009 08:50
autor: omlet161
Mam ze swoim golfem identyczny problem i to w identycznym silniku:( u mnie wygląda na to , że regulator ciśnienie nie trzyma ciśnienia. Zamówiłem za 370zł całą listwe wtryskową z regulatorem i przy okazji czujnik spalania stukowego. Z tym czujnikiem dziwna sprawa bo dopiero po podłączeniu pod trzeci z kolei komp wykryło jego błąd.

: wt sty 27, 2009 10:55
autor: gateway1
sprawc to urzadzenie kture lezy na pokrywie zaworow miedzy czarna puszka a wlewem oleju jest to zawor dodatkowego powietrza i prawdopodobnie to jest przyczyna , swego czasu tesz u mnie obroty falowal kupilem drugi na szrocie podlaczylem bylo jeszcze gorzej , stad wiem ze ten zawor powoduje falowanie obrotow ,awiec wzielem orginaly zawor przeczyscilem falowanie uspokoilo sie , nowy kosztuje ok 700zl