wibracje kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gucio75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 10, 2009 23:05
Lokalizacja: lubliniec

wibracje kierownicy

Post autor: gucio75 » pn sty 26, 2009 21:54

Jestem nowy na forum bo jeszcze nie miałem problemu ale przeglądając posty nie znalazłem na to odpowiedzi a więc wymieniłem opony 4 szt jednego kalibru (nowe) i przy prędkośći powyżej 80 km/h zaczynam odczuwac wibracje kierownicy na boki koła miałem 2 wywarzane bo też myslałem ze cos z oponami niepomogła przekładka kół tylnich na przód szarpiąc za koło niewyczuwalne luzy co może byc przyczyną miał ktos z was taki problem
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 21:57 przez gucio75, łącznie zmieniany 1 raz.



kowalsky1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:06
Lokalizacja: Ck

Post autor: kowalsky1 » pn sty 26, 2009 22:04

no mnie to sie wydaje ze moze masz wybita jakas tulejke na wachaczu,albo moze masz luzy na drazkach kierowniczych,tutaj akurat moze byc duzo przyczyn



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » pn sty 26, 2009 23:08

jedz na diagnostykę na szarpaki w tedy bedziesz wiedział czy tulejki wahacza poszły czy coś innego


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pn sty 26, 2009 23:32

również problemem może być układ napędowy ( przeguby, półosie)


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn sty 26, 2009 23:36

gucio75 pisze: nie znalazłem na to odpowiedzi
ja mam podobny problem przewetowalem cale forum zeby rozwiklac ta zagadke i tez nieznalazlem odpowiedzi osob ktore ma podobny problem jest abrdzo duzo na tym forum , u jednego pomaga wywazenei kol inny ma walniete opony inny drzaki kierownicze lub kocowki drazkow, kurcze tutaj monza by pol samochodu wymienic ai tam nei wiem czy by trafil w przyczyne, ja u siebie leteni opony mam nowe felgi nowe nie jakas chinszczyzna a i tak kieronica bije pierscienei centrujace wymienialem bo wydawalo mi sie ze moze one maja lekki luz , felgi wywazane po 3 razy , nei am pojecia co jest przyczyna ze przy okolo 100km/h drzy kierownica czuje takie mrowienie na rekach sam juz nie wiem gdize szukac i czego szukac :/ dodam ze zauwarzylem ze na zimowkach tez drzy kierownica ale gdizes przy 120km/h zimowka 175/65 letnia 195/50


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pn sty 26, 2009 23:40

ja u siebie wymieniłem przguby po obu stronach, jak założę letnie 15 to się okaże czy wibracja ustały.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn sty 26, 2009 23:54

danioo, przegub raczej nie byl by przyczyna wibracji kieronicy no moze wewnetrzny mial by jakis delikatny wplyw na kierownice ale zewnetrzen tylko przy skretach kierownica jest odczowalny, jak mi kiedys padl przegob wewnetrzny w mk2 to przy predkosciach od 50 do 80 bylo slychac takei buczenie podczas jazdy na wprost ale czy drzala kierownica raczej nei wydaje mi sie , ale tak samo z tego co wyczytalem drazki kierownicze czy jakies tuleje wachacza tez nie maja wiekszego wplywu na drzenei kierownicy , niby wine za to ponosi tylko opona felga, zbierznosc pierscienei centrujace krzywe tarcze ale to raczj tylko przy chamowaniu, ale niby nie duzo jest tych przyczyn gidze moze drgac kierownica ale ciezko to namierzyc :/


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 27, 2009 00:21

krzywa półoś też jest przyczyną drgań.Pomijając opony i felgi.



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » wt sty 27, 2009 20:20

lipasvw, ja u siebie w mk2 mialem ten odwzanik na polosi i kierownica mi bila sam osobiscie pozbawilem auta tego odwaznika bo podczas jakiegos remontu mechanik przesunol to w zupelnie inne miejsce niz bylo wczesniej i tez lepiej nie bylo odciolem ten odwaznik i bylo dalej tak samo , w mk3 woguel takiego czegos nie ma , no ale pocos to tam bylo :bigok:


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Re: wibracje kierownicy

Post autor: raf1al » wt sty 27, 2009 22:11

podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje :(
dowiedziałem sie ze to może byc wina przegubów wewnętrznych ale czy na pewno :( nie sa tanie a wolał bym nadaremnie kasy nie wywalać :(
zawieszenia mam po remoncie luzów brak! kola OK!



Awatar użytkownika
RzR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob sie 11, 2007 16:32
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Kontakt:

Post autor: RzR » wt sty 27, 2009 22:50

moze cos pomoze ale wujek w swoim iveco mial podobny problem, felgi byly wywazane, podobno wymienili pol zawieszenia w serwisie a winne okazaly sie... krzywe felgi, po wymianie felg kierownica przestala drzec, przy hamowaniu tez pozostaje prosto, nie rzuca nia. Pozdrowiam :)



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » wt sty 27, 2009 23:26

raf1al pisze:podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje
dokladnie takie sa objawy padneitego wewnetrzengo przegubu , drganie nastepuje tylko wtedy gdy jest naped , puszczasz noge z gazu i ustaje u mnei bylo doslownie tak samo tylko pozostaje kwestja czy lepwy czy prawy u mnie dalo sie to wyczuc ze to pawy mial spory luz , aleu najlepiej jak by to sprawdzil u ciebie jakis mechanik i odrazu powie ci czy lewy czy prawy , kosztowalo mnie to w mk2 jakies 180zl z robocizna


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 294 gości