Falujące obroty mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

floro89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 20, 2008 23:45
Lokalizacja: TRN

Falujące obroty mk2

Post autor: floro89 » pn sty 26, 2009 18:26

Co może być przyczyna falujacych obrotów silnika??Nie ważne czy jest ciepły czy zimny zachowuje sie tak samo. Obroty spadają tak ze cała decha rozdzielcza się trzesie i podnoszą do normalnych rytmicznie z czestotliwoscia raz na 1-2s. Silnik 1.3 na wielopunkcie 1991.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn sty 26, 2009 18:37

zobacz przepływomierz...może się zacina albo filtr paliwa zapchany,ewentualnie lewe powietrze,gdzieś łapie lub także luzy na przepustnicy,bo i to kiedyś odnotowałem w swoim MKII



Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » pn sty 26, 2009 18:37

Mysle ze moze juz byc zasyfiona przepustnica musisz porzadnie ja wyczyscic


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » pn sty 26, 2009 18:39

odmę zobacz :P

ogólnie norma w 1.3 :)


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn sty 26, 2009 19:00

tochu...norma jeszcze w GX :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » pn sty 26, 2009 19:18

odme sprawdz i wyczysc i zobacz czy masz ją szczelną, i przeczyść przepustnice porządnie.a kiedy filtr paliwa wymieniałeś ??moze czas go wymienić


Forum jest poto by pomagać :)

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn sty 26, 2009 20:29

Ja bym też obstawiał odmę, dodatkowo bym sprawdził wyłącznik (stycznik) biegu jałowego - taki biały wyłącznik z dwoma kablami wchodzącymi od góry koło przepustnicy po prawej stronie. - sprawdz czy działa wyłącznik - może się zasyfił i trzeba go przeczyścić (nie przewodzi pradu)



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » wt sty 27, 2009 10:11

jest jeszcze jedno urzadzenie ktore moze spowodowac falowanie ,zawor dodatkowego powietrza inaczej krokowy znajduje sie pod kolektorem sssacym od strony aparatu zaplonowego cieszki dostep



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » wt sty 27, 2009 10:15

w 1.3 o ile pamietam i sie nie myle nie ma krokowego silniczka :P


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » wt sty 27, 2009 10:22

jest jak zwl tak zwal w kazdym razie zawor dodatkowego powietrza podaje wiecej powietrza w fazie rozgrzewania silnika omijajac przepustnice wiec jak nie zamknie doplywu to dostaje zaduzo tlnu i silnik warjuje mam 1300 na wtrysku

[ Dodano: 27 Sty 2009 09:25 ]
sory wyszla glupota powinno byc [jak silnik sie rozgrzeje i]



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » wt sty 27, 2009 12:55

miałem tez problemy z obrotami,szukałem szukałem i nic,wyczysciełem porzadnie przepustnice,odme naprawiłem bo miała malutkie dziurki przez ktore brała powietrze sobie jak sie silnik rozgrzał, poprostu ze starosci guma parcieje,ale po tym zabiegu jak kest wszystko szczele, auto pracuje idealnie wskazowka obrotka sama nawet niedgrnie,kopułke palec i kable tez poprzeczyszczałem bo lekki taki syf tam był od tego momentu zadnych problemow niemam.


Forum jest poto by pomagać :)

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » wt sty 27, 2009 14:03

Odwieczny problem z tym silnikiem :)

Ja w swoim wymieniłem odmę, wyczyściłem przepustnicę, ostatnio naprawiałem przepływomierz, wymieniłem świece i kable, wyczyściłem kopułkę i palec. Sprawdziłem szczelność dolotu, zapłon, zawór dodatkowego powietrza, sondę lambda. Niby wszystko jest ok, ale nadal faluje, chociaż znacznie mniej niż kiedyś.

Poza wymienionymi wcześniej sprawami sprawdź też poprawność ustawienia zapłonu. U mnie to miało duży wpływ. Może dasz radę zminimalizować falowanie, bo całkiem się go pozbyć jest trudno.



floro89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 20, 2008 23:45
Lokalizacja: TRN

Post autor: floro89 » śr sty 28, 2009 11:26

Okazało się że to odma jest przyczyną. Gumowy przewód przy silniku uległ uszkodzeniu i łapał fałszywe powietrze. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Dziekuję za pomoc i pozdrawiam.



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » śr sty 28, 2009 12:21

mowiłem Ci ze odma mu sie być szczelna w tym aucie,jest bardzo czułe na lewe powietrze i potem silnik głupieje.


Forum jest poto by pomagać :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości