Strona 1 z 1

Golf 2 1.8l 90KM - nie pali

: pn sty 26, 2009 16:27
autor: sheepblack
Załamalem rece :/ wymienine swiece, kable, kopólka, palec rozrusznik kreci az milo , akumulator mocny , czujniki od temp. mostkowałem bo juz sie nawet po nich spodziewałem ze cos maja wspólnego bo jak raz ich tam dotknełem to cos sie odwidzało i zapalił ale juz mu to przeszło. Czeka jak sie ochlodzi i za pierwszym pyknieciem pali , ssanie działa , zagrzeje sie obroty maleja jak nówka - gasze dziada i niechce juz zapalic

: pn sty 26, 2009 16:37
autor: chosen
Jesli masz czujnik halla to on moze byc walniety.

: pn sty 26, 2009 16:45
autor: memekk222
kolego miałem to w swoim goferku . zagrzał sie wszystko norma a tu nagłe foch i duda :green_fuck: gasł jak juz zgasł drugi raz to juz mu powiedziałem ze nie przepuszzcze . postukałem po aparacie i odpalił .byłem pewien ze to hall. nuwke kupiłem cały paprat za smieszne siano kupiłem. koledze tez sie to robiło w mk3 zagrzany i gasł zimny palił od strzała , zaryzykowałem i zmieniłem halla i jest zadowiolony muwi ze juz mu niegasnie jest oki. ale gdzies czytałem ze podobne jaja sobie robi jakis przekaznik ale niewie o co tam moze chodzic :crazy:

biała flaga

: pn sty 26, 2009 20:24
autor: sheepblack
wyczerpala sie moja wiedza i opcje obalone , cza isc do kłamców o posępnych twarzach - nasi kochani mechanicy jak mi przywala z ceny to juz boli kieszen, a czuej ze to cosz głupiego drobnego

filtr powietrza i przewody cisnieniowe

: pn sty 26, 2009 23:53
autor: Lukasz1988
sluchaj ja pisze w innej sprawie. czy moglbys mi opisac gdzie maja isc nastepujace kable cisnieniowe chodzi mi o te dwa co sa podlaczone nad przepustnica takie dwa cienkie,jeden wychodzi z dolu od poczatku filtra powietrza a drugi jest przy kopulce takie cieniutkie przewodziki prosze opisz mi gdzie masz je podpiete.bardzo mi na tym zalezy.

: wt sty 27, 2009 00:03
autor: chosen
sheepblack, no przeciez Ci napisalismy ze to czujnik w aparacie zapłonowym.
Czujnik halla.

thx

: wt sty 27, 2009 13:30
autor: sheepblack
Dziekuje za podpowiedzi !! Pozdrawiam !! Narazie z powodu grypy nic nie dzialam, ale pójde tym tropem jak tylko sie wykuruje. Jeszcze raz bardzo dziękuj. Pozdrawiam

: wt sty 27, 2009 19:58
autor: guti
sheepblack, a czujnik niebieski masz w normie ?:) poszukaj na forum opornosci tego ustrojstwa, on odpowiada za ssanie , moze byc tak ze na ciepłym wysyla sygnał ze silnik jest zimny i podlewa paliwa, dlatego nie przepala i zalewa swiece :)
na goracym silniku odepnij wtyczke od niebieskiego, obroty powinny wzrosnąc , jezeli nie wzrasta to zrob dla pewnosci reset kompa przed odpiecie wtyczki lub klem na 15 min i pozniej jeszcze raz sprobój z wtyczka niebieska. Moze pomoze :)

: wt sty 27, 2009 20:37
autor: sle
guti pisze:poszukaj na forum opornosci tego ustrojstwa,
przy 0 st - 5500 +-700 ohm
przy 20 st - 2500 +-500 ohm
przy 30 st - 1800 +-200 ohm
przy 50 st - 800 +-100 ohm
przy 80 st - 350 +-50 ohm
przy 100 st - 200 +-25 ohm
i już szukać nie musisz ;)

problem rozwiazany

: czw lut 05, 2009 15:39
autor: sheepblack
Dzieki za pomoc, ale klops nawet mechanik sie w h.... zrobił i tez myslał ze to czujnik halla , a to bylo takie ustrojstwo za stacyjką kluczyka, jakis przekaznik co go koncówka kluczyka przekrecala i dawalo to przejscie napiecia dalej, bo po wymianie halla problem dalej był gosciu rozlozył sprzecik, a tu gubi sie napiecie na sekunde przed odpaleniem, po wumianie tego gówna problem zniknoł. Nie kierujcie sie tylko tym czujnikiem halla w takich przypadkach . Pozdrawiam !!