Golf 2 1.8l 90KM - nie pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sheepblack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Golf 2 1.8l 90KM - nie pali

Post autor: sheepblack » pn sty 26, 2009 16:27

Załamalem rece :/ wymienine swiece, kable, kopólka, palec rozrusznik kreci az milo , akumulator mocny , czujniki od temp. mostkowałem bo juz sie nawet po nich spodziewałem ze cos maja wspólnego bo jak raz ich tam dotknełem to cos sie odwidzało i zapalił ale juz mu to przeszło. Czeka jak sie ochlodzi i za pierwszym pyknieciem pali , ssanie działa , zagrzeje sie obroty maleja jak nówka - gasze dziada i niechce juz zapalic



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 26, 2009 16:37

Jesli masz czujnik halla to on moze byc walniety.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » pn sty 26, 2009 16:45

kolego miałem to w swoim goferku . zagrzał sie wszystko norma a tu nagłe foch i duda :green_fuck: gasł jak juz zgasł drugi raz to juz mu powiedziałem ze nie przepuszzcze . postukałem po aparacie i odpalił .byłem pewien ze to hall. nuwke kupiłem cały paprat za smieszne siano kupiłem. koledze tez sie to robiło w mk3 zagrzany i gasł zimny palił od strzała , zaryzykowałem i zmieniłem halla i jest zadowiolony muwi ze juz mu niegasnie jest oki. ale gdzies czytałem ze podobne jaja sobie robi jakis przekaznik ale niewie o co tam moze chodzic :crazy:



Awatar użytkownika
sheepblack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

biała flaga

Post autor: sheepblack » pn sty 26, 2009 20:24

wyczerpala sie moja wiedza i opcje obalone , cza isc do kłamców o posępnych twarzach - nasi kochani mechanicy jak mi przywala z ceny to juz boli kieszen, a czuej ze to cosz głupiego drobnego



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

filtr powietrza i przewody cisnieniowe

Post autor: Lukasz1988 » pn sty 26, 2009 23:53

sluchaj ja pisze w innej sprawie. czy moglbys mi opisac gdzie maja isc nastepujace kable cisnieniowe chodzi mi o te dwa co sa podlaczone nad przepustnica takie dwa cienkie,jeden wychodzi z dolu od poczatku filtra powietrza a drugi jest przy kopulce takie cieniutkie przewodziki prosze opisz mi gdzie masz je podpiete.bardzo mi na tym zalezy.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt sty 27, 2009 00:03

sheepblack, no przeciez Ci napisalismy ze to czujnik w aparacie zapłonowym.
Czujnik halla.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sheepblack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

thx

Post autor: sheepblack » wt sty 27, 2009 13:30

Dziekuje za podpowiedzi !! Pozdrawiam !! Narazie z powodu grypy nic nie dzialam, ale pójde tym tropem jak tylko sie wykuruje. Jeszcze raz bardzo dziękuj. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt sty 27, 2009 19:58

sheepblack, a czujnik niebieski masz w normie ?:) poszukaj na forum opornosci tego ustrojstwa, on odpowiada za ssanie , moze byc tak ze na ciepłym wysyla sygnał ze silnik jest zimny i podlewa paliwa, dlatego nie przepala i zalewa swiece :)
na goracym silniku odepnij wtyczke od niebieskiego, obroty powinny wzrosnąc , jezeli nie wzrasta to zrob dla pewnosci reset kompa przed odpiecie wtyczki lub klem na 15 min i pozniej jeszcze raz sprobój z wtyczka niebieska. Moze pomoze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » wt sty 27, 2009 20:37

guti pisze:poszukaj na forum opornosci tego ustrojstwa,
przy 0 st - 5500 +-700 ohm
przy 20 st - 2500 +-500 ohm
przy 30 st - 1800 +-200 ohm
przy 50 st - 800 +-100 ohm
przy 80 st - 350 +-50 ohm
przy 100 st - 200 +-25 ohm
i już szukać nie musisz ;)


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
sheepblack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 26, 2009 15:01
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

problem rozwiazany

Post autor: sheepblack » czw lut 05, 2009 15:39

Dzieki za pomoc, ale klops nawet mechanik sie w h.... zrobił i tez myslał ze to czujnik halla , a to bylo takie ustrojstwo za stacyjką kluczyka, jakis przekaznik co go koncówka kluczyka przekrecala i dawalo to przejscie napiecia dalej, bo po wymianie halla problem dalej był gosciu rozlozył sprzecik, a tu gubi sie napiecie na sekunde przed odpaleniem, po wumianie tego gówna problem zniknoł. Nie kierujcie sie tylko tym czujnikiem halla w takich przypadkach . Pozdrawiam !!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości