Problemy z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bubasek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sty 23, 2009 14:19
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Problemy z silnikiem

Post autor: bubasek1 » pt sty 23, 2009 14:26

Witam wszystkich

Co to może być?

Golf odpala bez problemu. Gdy jest zimny wszystko działa bez problemu. Jak temperatura wzrośnie do około 70 stopni to zaczynają sie problemy. Silnik przygasa i zaczyna szarpać tak jakby nie miał siły rozpędzić auta i się zaczyna dławić. Do tego sam gaśnie. Jak już zgaśnie to nie można go uruchomić. Trzeba odczekać 5 minut i odpali ale też ciężko i zazwyczaj z pedałem gazu wciśniętym w podłogę.
Świece nowe, przewody, kopułka, palec, cewka. Co to może być?



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pt sty 23, 2009 15:01

typowy problem.... czujnik temperatury cieczy chłodzącej :) do wymiany... i polecam kupić w ASO bo przy zamiennikach problem powróci baaardzo szybko :)

Silnik jezdzi cały czas na ssaniu więc dławi się gdy sie zagrzeje, i to tu tkwi problem, bo czujnik nie wyłącza ssania.. ;)



amator5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt gru 30, 2008 19:40
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: amator5 » pt sty 23, 2009 15:35

Mam pytanie A gdzie jest ten czujnik cieczy chłodzącej Przy chłodnicy czy przy silniku ja mam motor 1,6



Awatar użytkownika
Szymon8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 11:41
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Szymon8 » pt sty 23, 2009 16:26

djmatys pisze:bo czujnik nie wyłącza ssania..
ja bym poszedł w drugą stronę :grin: jeśli czujnik jest padnięty to nie będzie włączał ssania jak silnik zimny :chytry: ja tam miałem w 2 przypadkach :helm:



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pt sty 23, 2009 19:43

czujnik to typowy termistor, czyli im większa temperatura tym mniejsza rezystancja pomiędzy stykami... Jak jest padnięty to pokazuje rezystancję baardzo duża, czyli tak jakby silnik był cały czas zimny :)

Podaj oznaczenie silnika lub jakies inne dane to pokaze Ci na foto gdzie ten czujnik i jak go wymienic :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości