Strona 1 z 2

spadaja obroty

: czw sty 22, 2009 20:38
autor: mirek272
witam.Mam taki problem.Dzis rano chcialem odpalic auto i po odpaleniu gaslo.Musialem przytrzymac gaz zeby nie zgaslo apo puszczeniu gazu gasl.Po przejechaniu kilku km bylo juz wszystko ok.Jadac dalej (w spory deszcz) zatrzymalem sie na swiatlach i ..auto nie zgaslo ale mialo obroty w granicach 300obr/min.Pozniej bylo juz ok 90obr/minAuto stalo cala noc na deszczu pod domem.Jak uto stoi w garazu to niezaobserwowalem takich objawow.Dzis podlaczyl mi mechanik pod kompa i nic nie wykazalo zadnego bledu. Zauwazylem jeszcze jadna rzecz-gdy jezdzilem po kaluzach to wtedy te obroty spadaly i po jakims czasie znow bylo ok tj 900 obr. Co to moze byc? swiece,kopolke i przewody beru wymienialem 2 miesiace temu.Zgory dzieki za pomoc. :pub:

: czw sty 22, 2009 20:49
autor: prezesik25
do wymiany przewody WN, a przy okazji też kopułka i palec. Przewody WN masz już stare, dostają wilgoci, jest przebicie i iskra ucieka na blok silnika.

: czw sty 22, 2009 20:54
autor: Eso
ostatnio wymienial przewody w 1.4 to od starosci sie sypaly:D:D
Najlepiej wymienic wszystkie elmenty ktore wymienil prezesso poon iewaz lubia czesto siaddac.

Ps. prezesso napisalem Ci cos na priv zobacz. dotyczy tematu:"czy to uszczelka"

: czw sty 22, 2009 20:56
autor: dziejo
najczestrza przyczyną takiego niedomagania jet cewka zapłonowa to przypadłosc w mk3 zwłaszcza kiedy jest trochę wilgoci

: czw sty 22, 2009 20:56
autor: mirek272
ale ja wymienialem to wszystko 2 miesiace temu.Kable beru,swiece ngk a kopulka nie wiem jaka ale tez wymienia takze...co to moze byc????

: czw sty 22, 2009 21:00
autor: dziejo
Eso pisze:Najlepiej wymienic wszystkie elmenty
i do tego cały silnik :bajer:
po kolei trzeba sprawdzac układ
jestem pewny ze to bedzie cewka zapłonowa :bigok:
najlepiej czyms ja spryskac delikatnie podzczas normalnej pracy silnika tak jak kazdy element układu zapłonowego zaczynajac od cewki po kolei

: czw sty 22, 2009 21:01
autor: Fahoo
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka :bigok:

: czw sty 22, 2009 21:01
autor: gtibodek
kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja :helm:

: czw sty 22, 2009 21:03
autor: dziejo
gtibodek pisze:kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja
kolego nie pisz bzdur proszę cie :bajer: jaki przepływomierz ?

: czw sty 22, 2009 21:05
autor: mirek272
podpiety pod kompa dzisiaj nie pokazal zadnego bledu.Silniczek krokowy byl odpinany i bylo to samo.takze mozliwe ze to cewka...ile kosztuje nowa??? i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?

: czw sty 22, 2009 21:06
autor: dziejo
mirek272 pisze: i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?
napisałem ci ja i napisał ci Fahoo

: czw sty 22, 2009 21:07
autor: Fahoo
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
:bigok:

: czw sty 22, 2009 21:08
autor: mirek272
auto jak stoi w garazu to jest wszystko ok.Jak wyjade w deszcz i po kaluzach to zaczyna sie ten problem.Zakladalem tez stare przewody i jest to samo czyli na pewno nie przewody i nie silniczek krokowy to wiem na 100% :hmm:

: czw sty 22, 2009 21:09
autor: Fahoo
najlepiej połączyć nasze 2 sposoby dziejo-a i moj