Strona 1 z 2
spadaja obroty
: czw sty 22, 2009 20:38
autor: mirek272
witam.Mam taki problem.Dzis rano chcialem odpalic auto i po odpaleniu gaslo.Musialem przytrzymac gaz zeby nie zgaslo apo puszczeniu gazu gasl.Po przejechaniu kilku km bylo juz wszystko ok.Jadac dalej (w spory deszcz) zatrzymalem sie na swiatlach i ..auto nie zgaslo ale mialo obroty w granicach 300obr/min.Pozniej bylo juz ok 90obr/minAuto stalo cala noc na deszczu pod domem.Jak uto stoi w garazu to niezaobserwowalem takich objawow.Dzis podlaczyl mi mechanik pod kompa i nic nie wykazalo zadnego bledu. Zauwazylem jeszcze jadna rzecz-gdy jezdzilem po kaluzach to wtedy te obroty spadaly i po jakims czasie znow bylo ok tj 900 obr. Co to moze byc? swiece,kopolke i przewody beru wymienialem 2 miesiace temu.Zgory dzieki za pomoc.
: czw sty 22, 2009 20:49
autor: prezesik25
do wymiany przewody WN, a przy okazji też kopułka i palec. Przewody WN masz już stare, dostają wilgoci, jest przebicie i iskra ucieka na blok silnika.
: czw sty 22, 2009 20:54
autor: Eso
ostatnio wymienial przewody w 1.4 to od starosci sie sypaly:D:D
Najlepiej wymienic wszystkie elmenty ktore wymienil prezesso poon iewaz lubia czesto siaddac.
Ps. prezesso napisalem Ci cos na priv zobacz. dotyczy tematu:"czy to uszczelka"
: czw sty 22, 2009 20:56
autor: dziejo
najczestrza przyczyną takiego niedomagania jet cewka zapłonowa to przypadłosc w mk3 zwłaszcza kiedy jest trochę wilgoci
: czw sty 22, 2009 20:56
autor: mirek272
ale ja wymienialem to wszystko 2 miesiace temu.Kable beru,swiece ngk a kopulka nie wiem jaka ale tez wymienia takze...co to moze byc????
: czw sty 22, 2009 21:00
autor: dziejo
Eso pisze:Najlepiej wymienic wszystkie elmenty
i do tego cały silnik
po kolei trzeba sprawdzac układ
jestem pewny ze to bedzie cewka zapłonowa
najlepiej czyms ja spryskac delikatnie podzczas normalnej pracy silnika tak jak kazdy element układu zapłonowego zaczynajac od cewki po kolei
: czw sty 22, 2009 21:01
autor: Fahoo
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
: czw sty 22, 2009 21:01
autor: gtibodek
kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja
: czw sty 22, 2009 21:03
autor: dziejo
gtibodek pisze:kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja
kolego nie pisz bzdur proszę cie
jaki przepływomierz ?
: czw sty 22, 2009 21:05
autor: mirek272
podpiety pod kompa dzisiaj nie pokazal zadnego bledu.Silniczek krokowy byl odpinany i bylo to samo.takze mozliwe ze to cewka...ile kosztuje nowa??? i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?
: czw sty 22, 2009 21:06
autor: dziejo
mirek272 pisze: i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?
napisałem ci ja i napisał ci
Fahoo
: czw sty 22, 2009 21:07
autor: Fahoo
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
: czw sty 22, 2009 21:08
autor: mirek272
auto jak stoi w garazu to jest wszystko ok.Jak wyjade w deszcz i po kaluzach to zaczyna sie ten problem.Zakladalem tez stare przewody i jest to samo czyli na pewno nie przewody i nie silniczek krokowy to wiem na 100%
: czw sty 22, 2009 21:09
autor: Fahoo
najlepiej połączyć nasze 2 sposoby dziejo-a i moj