Strona 1 z 2

Cieknace wspomaganie kierownicy

: czw sty 22, 2009 19:08
autor: ronuch
remontowal (uszczelnial) ktos z was maglownice ze wspomaganiem?? cieknie mi z z gumy gdzie wychodzi drazek od strony kierowcy - nie sa to duze ilosci ale zawsze mam cos nakapane pod autem. Niewiem czy to jest uklad z mk2 czy mk3 bo kupowalem jako uzywke na gieldzie a podobno pasuje jedna i druga. Sa jakies zestawy naprawcze czy cos takiego??

: czw sty 22, 2009 19:34
autor: dziejo
ronuch pisze:Sa jakies zestawy naprawcze czy cos takiego??
ratuje cie jedynie wymiana uszczelnienia to ,mozesz zrobic we własnym zakresie

: czw sty 22, 2009 19:37
autor: Q.bak

: czw sty 22, 2009 19:38
autor: Fahoo
wolał bym zapłacic niz samemu sie grzebac,ciezkie dojscie bez kanału

: czw sty 22, 2009 19:41
autor: Q.bak
Fahoo pisze:wolał bym zapłacic niz samemu sie grzebac,ciezkie dojscie bez kanału
To już jest indywidualna sprawa, kto co woli. Jeśli masz zaufanego mechanika, który Cię nie skasuje za dużo i wiesz, że zrobi to dobrze to masz szczęście.
Z drugiej strony: pokażcie mi mechanika, który chwyci sie wyjmowania maglownicy za mniej niż 100zł. Dla mnie 100zł jest wystarczającym powodem by robić coś samemu.

: czw sty 22, 2009 19:53
autor: ronuch
Q.bak a na maglownicy jest jakis nr zeby kupic zestaw naprawczy?? bo tak jak mowilem ja ta wspome zakladalem i niewiem z czego ona byla!

: pt sty 23, 2009 01:25
autor: Q.bak
Numer powinien być wybity na takiej dodatkowej blaszce. Poza tym powinno na niej pisać XTR USA (czy coś takiego). Do niej da się kupić zestaw naprawczy. W aso chyba niewiele droższy niż na allegro.

: pt sty 23, 2009 11:40
autor: farow
Czasem nie pomaga zestaw naprawczy bez wyszlifowania drążków!! :)
U mnie jest zaklad ktory zajmuje sie tylko tym, ale minimum 400 PLN musisz liczyc za taka usługe u nich :/

: pt sty 23, 2009 12:59
autor: ronuch
hehe tzn ze jak nie mam z wersji usa to nie kupie zestawu??

: sob sty 24, 2009 14:31
autor: Q.bak
XTR USA nie oznacza że musisz mieć wersję USA golfa. to po prostu nazwa tej przekładni.

: ndz sty 25, 2009 01:02
autor: ronuch
nie zrozumielismy sie chodzilo mi ze do ukladu nie dostane zestawu naprawczego jezeli nie jest on wyjety z wersji usa?

: ndz sty 25, 2009 13:15
autor: jendrol
ronuch pisze:nie zrozumielismy sie chodzilo mi ze do ukladu nie dostane zestawu naprawczego jezeli nie jest on wyjety z wersji usa?

To,że jest na niej napisane USA nie znaczy,że jest z wersji USA-te przekładnie były chyba tam produkowane-ja też mam XTR USA.Przerabiałem podobny problem,u mnie padla uszczelka na tłoczysku.Kupe z tym roboty,jeśli wałki nie są wytarte,to możesz spróbowac zmienic uszczelnienia samemu,a jak nie pomoże, to albo profesjonalna regeneracja,albo używka -ale tu w sumie nie wiesz co kupisz :bajer:

: pt sty 30, 2009 00:43
autor: szejmas
naprawisz jesli masz prase. samemu tego nie zrobisz i pirwszy lepszy mechanik tego nie zrobi. regeneracja ponad 500 zł, nie warto. na szrot i wybra suchą- warto za około 200-300zł.

: pt sty 30, 2009 14:39
autor: Biolyvyoob
Miałem podobny problem i mimo że mam warsztat, moja praca zakończyła się na demontażu przekładni, za regenerację zapłaciłem 350zł i szczerze mówiąc nie warto kupować używki bo za pół roku możesz mieć to samo.
Lepiej raz wyłożyć większą kwotę i mieć spokój na dlugo.
Pozdrawiam