Strona 1 z 2

Schemat przekaźników i bezpieczników w MK4

: wt sty 20, 2009 15:05
autor: Quxen
Witam,

Czy może ktoś mnie poratować schematem bezpieczników i przekaźników w MK4? Będę wdzięczny - moje wycieraczki szaleją (same się włączają i wyłączają).

Pozdrawiam,

Quxen

: wt sty 20, 2009 15:25
autor: greg
przekaźnik ten ale wg mnie to manetka
Obrazek

: wt sty 20, 2009 15:38
autor: Quxen
Greg, dzięki za odzew.

Już go wymieniłem i nadal to samo. Teraz szukam rozwiązania doraźnego - zastanawiam się czy w MK4 jest przekaźnik odpowiadający za dwa pierwsze tryby wycieraczek, gdybym go wyciągnął, wycieraczki same by się nie włączały, a po ręcznym włączeniu pracowałyby tylko na najwyższym biegu. Tak rzekomo można w MK3 zrobić.

Co Ty na to?

: wt sty 20, 2009 21:21
autor: greg
jeśli chcesz doraźnie to najprościej będzie odkręcić 2 wkręty od dołu osłony obudowy kolumny kierowniczej, zdjąć górną osłonę, następnie wypiąć wtyczkę z manetki i wypiąć - wyjąć pin (w zależności co się dzieje w tej chwili z wycieraczkami tj. czy włączają się w trybie ciągłej pracy, ciągłej szybkiej, czy też przerywanej)

: wt sty 20, 2009 23:08
autor: Quxen
Greg,

Włączają się w trybie pracy ciągłej. Który pin powinienem wypiąć i jaki będzie efekt?

Quxen

: wt sty 20, 2009 23:19
autor: greg
wg mnie pin 1 lub 6 - wyłączy wycieraczki ale będą działały pozostałe tryby tj bardzo szybko oraz spryskiwanie

: wt sty 20, 2009 23:43
autor: Quxen
Greg,

Nigdy tego nie robiłem. Czy te piny są podpisane? Dysponujesz może schematem?

Quxen

: wt sty 20, 2009 23:56
autor: greg
a proszę
Obrazek

: śr sty 21, 2009 00:00
autor: Quxen
Piękne dzięki. Nie wiem jak tam się dostać, mam nadzieję, że nie jest to skomplilkowane. Jutro będę próbował.

Dzięki raz jeszcze.

Napisze o efektach.

Quxen

: śr sty 21, 2009 00:04
autor: greg
w tym miejscu gdzie jest mój kciuk jest taka podobna kostka do tej co widać z przodu
Obrazek
Obrazek

: śr sty 21, 2009 10:55
autor: Quxen
Kurcze, jak zdjąć górną część obudowy kierownicy:/?

Quxen?

: śr sty 21, 2009 12:44
autor: greg
Quxen pisze:Kurcze, jak zdjąć górną część obudowy kierownicy:/?
czytaj
greg pisze:jeśli chcesz doraźnie to najprościej będzie odkręcić 2 wkręty od dołu osłony obudowy kolumny kierowniczej, zdjąć górną osłonę, następnie wypiąć wtyczkę z manetki
:chytry:

: śr sty 21, 2009 13:20
autor: Quxen
Dzięki.

Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz - zamontowanie przełącznika do bezpiecznika wycieraczek, w trakcie jazdy bede bez zatrzymywania sie mogl sobie wlaczac/wylaczac...

Co Ty na to Greg?

Quxen

: śr sty 21, 2009 13:33
autor: greg
Quxen pisze:Co Ty na to Greg?
kwestia jak to technicznie rozwiazac