Strona 1 z 2

Montaż zegarów pełny FIS z AUDI A3/S3 - do roczników 98-2000

: pn sty 19, 2009 16:22
autor: greg
Jako, że forumowicz "rakczek" obdarował mnie zegarami z Audi S3 to po kilkunastu spędzonych godzinach przed schematami, kompem i lutownicą - kończę adaptację takich zegarów.
Zacznę od plusów:
1. pełny fis pokazujący navi lub radio, które drzwi otwarte (bez względu na moduł komfortu lub jego nawet brak), dający możliwość pokazać które żarówki są spalone, dający informację o teoretycznym zasięgu
2. ważne - wyświetla informację airbag ze sterowników sprzed 2000roku
3. sygnał spalania nie idzie po CAN (jednak idzie - to zależy od wersji zegarów)
4. sygnał z drzwi - analogowy

Minusy:
1. miałem problem z odczytem pinu immo
2. trzeba wykonać samodzielnie przejściówkę - opis i fotki później
3. jeśli ktoś nie ma CAN - potrzebny CANadapter żeby był sygnał obrotomierza
4. trzeba nietypowa obudowę zegarów - podam potem model

a teraz jak na razie to wygląda
Obrazek

Obrazek

Obrazek

wiadomo ze do pełnego wyglądu trzeba będzie raczej diody przelutować na niebieskie ale najważniejsze że wyświetla to co chciałem uzyskać

: pn sty 19, 2009 17:15
autor: TheBiSHoP
greg pisze:jeśli ktoś nie ma CAN - potrzebny CANadapter żeby był sygnał obrotomierza
masz tak u siebie ??? wszystko działa ??? CAN potrzebny jest tylko do obrotka czy czegoś jeszcze ??
greg pisze:trzeba nietypowa obudowę zegarów - podam potem model
a nie da rady bebechów wcisnąć do obudowy z MKIV ??? ja mam np bebechy zegarów z MKIV wciśnięte w obudowę z Octavi.

[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 16:16 ]
i tak z ciekawości czy zegarek ustawia się radiowo ??

: pn sty 19, 2009 17:34
autor: greg
thebishop pisze:CAN potrzebny jest tylko do obrotka czy czegoś jeszcze ??
tylko obrotek
thebishop pisze:a nie da rady bebechów wcisnąć do obudowy z MKIV
da radę ale tylko do jednego modelu - takiego co jest na 2 śrubki z tyłu i 6 zapinek

[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 4:34 pm ]
thebishop pisze:i tak z ciekawości czy zegarek ustawia się radiowo ??
nie sprawdzałem - u mnie ustawiłem ręcznie

: pn sty 19, 2009 18:20
autor: TheBiSHoP
greg pisze:da radę ale tylko do jednego modelu - takiego co jest na 2 śrubki z tyłu i 6 zapinek
czyli VDO

: wt sty 20, 2009 00:32
autor: rakczek
Bravo Greg!!!

Teraz poszukam ci silnik 1.8 20v :)

: wt sty 20, 2009 09:10
autor: greg
rakczek, to również Twoja zasługa :prayer:

: wt sty 20, 2009 10:23
autor: mariosol
Bravo Greg!!!
rowniez gratulacje!!!! :grin:
ps:tak wogole odnosze wrazenie ze dla greg nie ma rzeczy niemozliwych do zrobienia w vw :grin: :grin: :grin:

: wt sty 20, 2009 16:58
autor: BRZOZA
mariosol pisze:
Bravo Greg!!!
rowniez gratulacje!!!! :grin:
ps:tak wogole odnosze wrazenie ze dla greg nie ma rzeczy niemozliwych do zrobienia w vw :grin: :grin: :grin:


zgadzam sie w 100% najpierw zderzaczek, fotele, kierownica i teraz zegary brawo greg

: ndz lut 08, 2009 16:15
autor: greg
no więc zegary zamontowane w końcu - teraz na spokojnie będę opisywał ale najpierw fotki
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

przejściówka tak wygląda

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: ndz lut 08, 2009 20:06
autor: mariosol
greg pisze:no więc zegary zamontowane
gratulacje :grin: Ale widze ze kierownice tez juz przy okazji zmieniles :grin:

: ndz lut 08, 2009 20:28
autor: ziomek1988
Super że się udało :) Będzie trzeba pomyśleć o zamontowaniu takich zegarów z tym że ja bym się zastanowił nad zegarami z a3 bo wtedy nie będzie widać tego znaczka S3

: wt lut 17, 2009 23:33
autor: uksz
Pełen szacunek Greg .Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.W zasadzie to już tylko diody,tarcze,wskazówki i :bigok:

: wt lut 17, 2009 23:38
autor: Radas
greg, pełen wypas, również czekam na opis jak to się udało zrobić :chytry:

: czw lut 26, 2009 14:29
autor: aadasiek
jak dla mnie to bomba
już szukam zegarów :chytry:
a powiedz mi czy zegary nie oszukują tak jak to się ma w przypadku passatowskich?
a i ile kosztuje taki adapter