Strona 1 z 1

Uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Jakie skutki ???

: sob sie 27, 2005 08:40
autor: grzespu
Witaj.
Mam golfa II 1.6 PN. Gaznik oczywiscie Pierburg 2EE. Poniewaz sporo palil zrobilem w nim taki myk, ze w środku zamontowałem przełącznik ktory odcina prąd od Nastawnika Przesłony Wstępnej. Tym sposobem przesłona jest caly czas otwarta !!!!! Auto oczywiscie stracilo na mocy ale niewiele !!! Za to jak natankuje do pełna to robie od 900 do 1000 km. (zalezy jak jeżdże :) ).
Czy przy takiej jeździe coś sie szybciej zużywa ???? Słyszałem że głowica siada dość szybko.

POZDRAWIAM

: sob sie 27, 2005 11:11
autor: Pinhead
Wypają się gniazda zaworowe razem z zaworami. Ogólnie mówiąc w ten sposób prędzej zmienisz ten silnik w ruine niż zaoszczędzisz na paliwie :bajer:

Re: Uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Jakie skutki ???

: sob sie 27, 2005 11:58
autor: paulox
grzespu pisze:Witaj.
Mam golfa II 1.6 PN. Gaznik oczywiscie Pierburg 2EE. Poniewaz sporo palil zrobilem w nim taki myk, ze w środku zamontowałem przełącznik ktory odcina prąd od Nastawnika Przesłony Wstępnej. Tym sposobem przesłona jest caly czas otwarta !!!!! Auto oczywiscie stracilo na mocy ale niewiele !!! Za to jak natankuje do pełna to robie od 900 do 1000 km. (zalezy jak jeżdże :) ).
Czy przy takiej jeździe coś sie szybciej zużywa ???? Słyszałem że głowica siada dość szybko.

POZDRAWIAM
A ile ci palił przed odłączeniem przesłony?

: sob sie 27, 2005 12:58
autor: Kapibara
hmmm to jest nie powazne bo wtedy w zaleznosci jak powietrze doleci do gaznika tak jedzie, jak jest powietrza mniej to ciagnei jak za duzo to sie duzi, jerzdzilem tak przez chwilke ja kwalczylem ze swoim gaznikiem. mi ten gaznik benzynki pali 7.4

: sob sie 27, 2005 13:29
autor: grzespu
Przejechalem juz tak z 15 tys. Narazie nic sie nie dzieje !!!! Ostatnio wymienialem uszczelke pod glowicą, bo woda dostawała sie do oleju !!!! Mialem docierac zawory, ale nie bylo sensu. Gniazda są w porządku i bez nagaru. A co do spalania to nie mam pojecia ile pali tak normalnie, bo gdy podłącze wszystko tak jak ma być to auto mi sie dusi na wolnych obrotach !!! a po przejechaniu 30 km gaśnie i wtedy musze odciąć prąd od tej osłony!!! Inaczej nie zapali !!!! Nie mam dobrego mechanika w okolicy !!! Nikt nie chce sie do tego zabierać. Jeden proponował mi wymiane gaźnika, ale na nie mam kasy :(. Wiec jeżdże tak jak jeżdzę.
Obstawiam że walnięty jest ten Nastawnik przesłony wstępnej, chociaż jak próbowałem go omomierzem to niby jest OK.

: sob sie 27, 2005 14:27
autor: Kapibara
jesli sprawdziles go i jest to jest dobry, mozesz popsikac WD 40 ale radzilbym posprawdzac czujniki szczegolnei ten niebieski na rurze od chlodnicy ja mialem ten wlasnei walniety. ale posprawdzaj wszystkie

: sob sie 27, 2005 18:17
autor: Krembul
Gdy mieszanka jest uboga to wzrasta temperatura spalania a co za tym idzie wszystko się szybko zużywa i wypala. Nie zauważyłeś na końcówce wydechu białego nalotu??? Tak się często dzieje jak mieszanka jest zbyt uboga.