Jaka sonda do RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Jaka sonda do RP

Post autor: elektro » sob sie 27, 2005 00:19

Cześć wie ktoś może ile kosztuje sonda do 1.8RP?Gdzie moge kupić ?Prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » sob sie 27, 2005 02:34

Sprawdź sobie jaką masz sondę i wtedy są dwie opcje. Albo kupujesz uniwersalną na Allegro za 80 złotych i jeździsz na niej przez rok, dwa albo 3 miesiące albo inwestujesz w oryginalną i masz sondę z głowy na najbliższe 10 lat. Wybór należy do Ciebie. Poszukaj na forum a znajdziesz dużo o sondach.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Paluch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 10, 2005 19:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Jaka sonda do RP

Post autor: Paluch » sob sie 27, 2005 09:50

elektro pisze:Cześć wie ktoś może ile kosztuje sonda do 1.8RP?Gdzie moge kupić ?Prosze o pomoc.
Ja ostatnio kupilem na allegro sonde jednoprzewodowa ( bo taka ma byc do mojego RP) za 47 zl i to byl nanjgorszy zakup wmoim zyciu. Przejechalem na niej 100 (slownie: sto) kilometrow i padla. Potem kupilem uniwersalna Thomas za 120 zl i na razie jest spokoj.

Nie kupuj wynalazkow. Szarpnij sie najlepiej na Bosha



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob sie 27, 2005 11:18

Jak sprowadziłem swojego Golfra rok temu to też wymieniłem sonde na uniwersalną za około 50zł. Padła po kilku miesiącach.Teraz wymieniłem znowu na uniwersalną i jak narazie jeździ ale pewnie też długo nie wytrzyma.Tyle tylko że tym razem mam gwarancje na 2 lata (kupione z allegro).


=-Pinhead-=

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » sob sie 27, 2005 13:41

Robiłem pomiar sondy multmetrem elektronicznym. Napięcie wynosi na wolnych obrotach 0.20V co to oznacza ze sonda padła. Wydaje mi sie ze powinno być koło 0.5V.Moze ktoś wie dokładnie jakie ma być .Pozdrawiam i prosze o pomoc. :prayer:



art100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:18

Post autor: art100 » sob sie 27, 2005 19:04

elektro pisze:Robiłem pomiar sondy multmetrem elektronicznym. Napięcie wynosi na wolnych obrotach 0.20V co to oznacza ze sonda padła. Wydaje mi sie ze powinno być koło 0.5V.Moze ktoś wie dokładnie jakie ma być .Pozdrawiam i prosze o pomoc. :prayer:
Wymieniałem kiedyś sonde lambda w swoim golfie też RP1.8 . O ile dobrze pamiętam ta wartość przy walniętej sondzie powinna być stała((nie pamiętam ile to było) jesli wartość jest zmienna to znaczy że jest w porządku. A sonde kupowałem uniwersalną za ok. 130zł. Mam ją już ok 5 miesięcy i jest dobrze. Uważam, że nie ma sensu przepłacać za sonde kilkaset zlotych. Te tańsze też nie są takie złe. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob sie 27, 2005 20:52

Z tego co dowiedziałem się od gazowników sonda przeważnie jak zdechnie to zawiesza sie w jednym przedziale podając stałe napięcie. U mnie podawała stałe 0.5V jak zdechła uniwersalna. Jak padła moja pierwsza sonda to w ten sposób że dawała pomiar ale tylko niekiedy i tylko przy wysokich obrotach.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 27, 2005 22:20

ja kupilem uniwersalna za 130 i dziala dobrze



elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » pn sie 29, 2005 22:20

Witam wszystkich. Kupiłem dziś sonde, opakowanie z Boscha tylko cena coś niska,160zł założyłem no i jest dobrze. Auto w końcu pracuje równo ,ciszej .Zmieniła sie charakterystyka silnika .Dawmiej był mułowaty w zakresie do 2500 obr,ale powyżej kręcił ekstra . Teraz gożej kręci sie na wysokich obrotach, za to przy starcie jest lepiej. Doszłem do wniosku że dawniej miał dużą dawkę paliwa i go zalewało na wołnych obrotach.Mam nadzieje że już będzie ok. Pozdrawiam dzięki za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt sie 30, 2005 07:59

A zresetowałeś komputerek po wymianie sondy ?


=-Pinhead-=

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » czw wrz 01, 2005 15:09

Odpiołem wtyczke od EcU.To chyba wystarczy ?Jeszcze jedno pytanie czy wtryskiwacz sie wymiena ?Jak go zbadać?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob wrz 03, 2005 18:25

hej.mozesz mi podac dolladny symbol tej sondy.dziekielektro,



elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » sob wrz 03, 2005 20:20

Cześć to jest uniwersalna sonda jednoprzewodowa Bosch LS 01 jeszcze jest jakiś numer katalogowy( chyba). 0258986501-36y.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości