Lipek81 pisze:Wlasnie chodzi o to ze jest duzo mocniejszy jak na te 90KM...
wydaje Ci sie
to jest RPek
a to ze jedzie albo nie to zalezy tak jak koledzy pisza od kondycji silnika. Ja tez jak kupilem RPka to potrafil z 2 osobami plus ja na III biegu zapiszczec
teraz juz jest na emeryturze i tylko czasem pokazuje pazurki
kiedys sie rypnalem w rozrzadzie ( dwa zabki , tylko nie pamietam w która strone i szedl jak szatan , 3 osoby , 190 licznikowe na LPG! ale to na wyzszych orbotach szalał a na niskich muł
zrobilem z niego silnik o charakterystyce szesnastozaworowca
ale minus to byl taki ze musialem wrzucac I szy bieg tam gdzie teraz ( po poprawieniu rozrzadu ) wrzucam II ( np na skrzyzowaniu gdzie nie musze sie zatrzymywac) teraz odzyskal swoja charakterystyke, dołem jedzie , góra juz nie bardzo
wrocił stary dobry muł roboczy
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 11:44 am ]
a filterek ten kolo wtrysku to idzie czy kolego masz moze MFA ?
bo cos mi sie wydaje ze ktos załozył na krociec od serwa wezyk od MFA ( wszsytko ok tylko po co ten filterek )
lub ten wezyk nie idzie do licnzika , tylko gdzies za wtrysk ? to w takim razie cos jest nie tak, od podstawy wtrysku idzie wezyk z podcisnieniem, ale zazwyczaj one sa wpinane w obudowe wtrysku
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 11:45 am ]
jezeli chodzi o ustawienie aparatu zapłonowego to tez tak mam to zrobione, inaczej juz sie nie da załozyc bo wezyk od UFA nie siegnie
juz tak jest wyliczone wydaje mi sie
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 12:08 pm ]
aha , no i musisz poprawic opis silnika w profilu no i w temacie
to nie PF z caaałą pewnością
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 12:12 pm ]
dwa pierwsze to RPki mimo ze w pasku nie ma UFA, ale to tez RP
a ostatni to ABS w MK III