problem po umyciu przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

problem po umyciu przepustnicy

Post autor: GMS » ndz sty 18, 2009 19:07

witam
Mam taki problem po umyciu przepustnicy auto umarło to znaczy prycha kicha nie chce jechac brak wolnych obrotów strzały w kolektor ssący nie reaguje na pedał gazu a jak juz uda sie jakos ruszyc to szarpie i nie ma mocy .
Po przejechaniu jkiegos tam odcinka wali dwa błedy 16555 i 16490 jak wywali ten drugi bład pojawiaja sie wolne obroty i lepiej reaguje na pedał gazu ale i tak slabo z mocą.
Adaptacja przepustnicy robiona wszystkim co jest przewidziane do vw łącznie z vas-em
w kanale 060 jak jest przewidziane dla EPC.
Cewki ,swiece ,czujnik temperatury, szczelnosc kolektora ssacego i wszystkich przyłonczeń, połączenia kolektora wydechowego, cisnienie paliwa, egr zaślepiony, nawet cisnienie spręznaia, te wszystkie rzeczy zostaly sprawdzone

MAP, i przepustnica zostaly załozone z innego auta na próbe i zadnej poprawy

podaje opis błedów
16555-Rząd czylindrów 1 system pomiaru paliwa "nastawienie za ubogie"
16490-cisnienie w kolektorze ssacym "sygnał niezrozumiały"

moze ma ktos jkies pomysły bo mi sie skonczyły albo cos takiego naprawiał póki co jest zamówiony komp i sonda ta przed kata jeszcze to podmienie



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz sty 18, 2009 19:12

MOże ta przepustnica jakoś krzywo przykręcona i nie szczeli do kolektora?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz sty 18, 2009 19:18

sprawdzone jest wszystko szczelne



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn sty 19, 2009 13:06

przed czyszczeniem przepustnicy też tak było? jak czyściłeś przepustnice? do filtra paliwa zajrzyj, może coś się stało z tym zaworkiem na listwie zasilającej, czy to jest wielopunkt?
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 13:10 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn sty 19, 2009 19:25

przed czyszczeniem przepustnicy bylo wszystko ok auto normalnie jezdziło tylko czasami gaslo co prawda w sterowniku była cała litania błędów ale sporadycznych które w sumie sie nie pojawiły
przepustnice najpierw przeczysciłem bez wyjmowania a potem jak zaczely sie dziac jaja to ja wyjołem i dokładnie umyłem oczywiscie w taki sposób ze jej całej nie topiłem
filtr paliwa jest nowy,regulator paliwa w tej konstrukcji jest przy filtrze ,cisnienie paliwa było zresztą sprawdzane jest 3 bary na listwie, auta ma wtrysk wielopunktowy



Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » pn sty 19, 2009 19:53

cisnienie paliwa sprawdzałeś i pompe??a przepustnica nie łapie nigdzie lewego powietrza??



Walek240
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:35
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Walek240 » pn sty 19, 2009 20:28

Co to jest za przepustnica i jak jest sterowana w twoim autku? jest ona elektroniczna? Jak tak to zdejmij zacisk akumulatora odczekaj kilka sekund i podłącz ponownie-przekręć stacyjke w pozycje zapłonu i po chwili wyłącz. Może to spowodować reset przepustnicy i w efekcie właściwe ustawienie (samoustawienie). Operacja ta zajmie ci chwilę więc nic nie masz do stracenia. Ewentualny minus możliwość złapania błędów ale z tym jak widzę nie będziesz miał problemów. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt sty 20, 2009 00:07

cisnienie paliwa sprawdzone 3 bary pisalem wczesniej szczelosc kolekrora i przepustnicy sprawdzona jest ok
przepustnica jest elektryczna zasilanie było odłancznczane kilka razy zadngo efektu aptacja robiona ze 20 razy i nic dalej to samo
dzisiaj po załozeniu innego kompa i długiej walki z immo przez nieprawidłowy pin który został mi podany przez włascicela i braku znajomosci prawidłowego zadnej poprawy w pracy silnika.
Jutro prawdopodobnie będe sie dobierał do rozrządu i sprawdzał czy jesy dobrze ustawiony w tych silnikach jest wadliwy i lubi przeskakiwac
pozdrawiam

[ Dodano: 22 Sty 2009 14:31 ]
więc temat ogarnięty po cężkiej walce rozrząd był ok sprawdzony blokadami cała wina leżała w zaworze EGR który był własciwie zaślepiony ale elektryka do niego była podłonczona i to on w jakis dziwny nie oreślony sposób wpływał bardzo powarznie na kompa i przepustnice dziwne jest to też że popsuł sie po umyciu przepustnicy zbieg okolicznosci jakich w sumie jest nie mało, kolejną dziwną sprawą jest fakt że nie było zadnych błędów z tego zaworu i nawet jak robiłem diagnostyke urządzen wykonawczych to ten EGR działał normalnie wydawał sie apsolutnie sprawny
moze kiedys ktoś bedzie miał do czynienia z takim silnikiem który jest dosc awaryjny i mój opis usterki sie przyda
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 15:33 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 196 gości