Strona 1 z 1

Airbag

: ndz sty 18, 2009 17:56
autor: Velthar
Witam wszystkich jak już wcześniej pisałem o błędach poduszki to postanowiłem to sprawdzić :D

VAG wyświatlił takie błędy:
532 Napięcie zasilania
sygnał za duży - BŁĄD SPORADYCZNY
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

Po skasowaniu powrócił błąd 588.

Z informacji znalezionych w szukajce :P odkręciłem airbag kierownicy w celu sprawdzenia czy on tam w ogóle jest :) Okazało się, że ma się dobrze :) ori od nowości. Zobaczyłem czy pod kierą jest wpięta wtyczka. Jest.

Odkryłem natomiast po wyciągnięciu kontrolki airbag obok przełącznika świateł i po rozebraniu jej zobaczyłem, że wszystko w środku jest spalone, łącznie z diodą.

I właśnie pytam się czy to może powodować ten błąd?

nie wiem gdzie dostanę taki czujnik z światełkiem:(

Lub gdzie jeszcze szukać ??

Pozdrawiam

: ndz sty 18, 2009 17:59
autor: iggypl
witam poszukaj morze na jakimś szrocie albo na allegro będą mieli :bigok:

: ndz sty 18, 2009 18:32
autor: Velthar
no tak ale czy wada tej kontrolki może powodować błąd 588?

[ Dodano: 19 Sty 2009 08:41 ]
jest ktoś w stanie mi pomóc ?

: czw kwie 16, 2009 07:50
autor: adasko132
koledzy a wie może ktoś gdzie ten zapłonnik się znajduje bo ja szukałem i albo mi oczy pipą zrosły albo nie wiem już co proszę o pomoc

: czw kwie 16, 2009 08:09
autor: norek111
adasko132 pisze:koledzy a wie może ktoś gdzie ten zapłonnik się znajduje bo ja szukałem i albo mi oczy pipą zrosły albo nie wiem już co proszę o pomoc
podaj jaki masz błąd,bo zapłonnik jest w poduszkach

[ Dodano: 16 Kwi 2009 08:10 ]
sam sensor masz przykręcony w środkowym tunelu zaraz koło pedału przyspieszenia z prawej strony

: czw kwie 16, 2009 09:16
autor: edzio
Velthar pisze:no tak ale czy wada tej kontrolki może powodować błąd 588?
na pewno nie,wymień taśmę kierownicy.

: czw kwie 16, 2009 10:01
autor: adpap
wyglada na peknieta tasme w kierownicy, tzw. clockspring.

zaczalbym od sprawdzenia wlasnie tego, wazne jest aby byl odpowiednio ustawiony/nawiniety aby nie przerwal sie przy skrecie w prawo ani nie zawijal przy skrecie w lewo... zasada ustawiania clocksringa:
1. zwinac do konca, z lekkim oporem (lekkim!)
2. odkrecic o 2 obroty (zawsze o pol-jeden obrot max wiecej niz obraca sie kierownica z pozycji srodkowej do skrajnej) jak odwiniesz za malo to potem sie zerwie, jak za duzo to sie podwinie i zalamie/peknie na zalamaniu
3. zablokowac i zakladac

: czw kwie 16, 2009 15:52
autor: adasko132
błąd to
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

: czw kwie 16, 2009 20:49
autor: norek111
adasko132 pisze:błąd to
588 Zapłonnik poduszki powie.od kierowcy-N95
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
słabe połączenie lub zerwana taśma

[ Dodano: 16 Kwi 2009 20:50 ]
posprawdzaj wszystkie wtyki zaczynając od sensora