Strona 1 z 1

Rozrusznik z TD D do 16v - Przewody?

: ndz sty 18, 2009 17:28
autor: CSR_GTI
Jestem zmuszony wsadzić mocniejszy rozrusznik do golfa. Silnik 1.8 16v. Padło na rozrusznik z D/TD ten 1.7kW. W szesnastce rozrusznik ma dwa przewody na bendyksie (sygnał ze stacyjki i chyba sygnał z rozrusznika na wtryskiwacz) a w dieslu jest jeden. Moje pytanie jest takie czy można te dwa przewody co są w 16v dac zbiorowo pod jeden w D/TD?

: ndz sty 18, 2009 17:35
autor: evolution
mozna aczkolwiek dobrze zrobic jest strowanie przez przekaznik, ostatecznie spinasz oba przewody i wtrysk rozruchowy pracuje jak zwykle tyle ze moze ci uwalic czujnik od przepiec lub wymieniasz elektromagnetyczny wylacznik na ten z 16v zeby nie rzezbic i miec wszystko jak nalezy

: czw lut 26, 2009 16:52
autor: CSR_GTI
To teraz inna sprawa:

Ten rozrusznik 1.7kW chla tyle prądu że chyba iskra aż słabnie podczas odpalania... akumulator 60Ah/450A. Czy trzeba dac też akumulator z diesla :crazy:

Jeszcze sprawa obrotów... wygląda tak jakby ten dieslowski miał mniejsze obroty - wydaje mi sie tylko czy ma niższe?

: czw lut 26, 2009 18:27
autor: TAZ
Ma niższe te obroty bo diesel ma przecież dużo wyższe sprężanie i dlatego nie może kręcić szybko. Wymień tulejki w rozruszniku i w skrzyni na nowe i nie będzie się przycinał jakby masy brakowało.

: czw lut 26, 2009 19:08
autor: memekk222
powiem tak ze d/td maja inny wirnik w rozruszniku chodzi o komutator po kturym chodza same szczotki .bezynka ma mniej klepek na komutatoze zeby szybciej krecic a klekocik ma mniej zeby krecic wolniej ale z duza siła.wirniki pasuja wiem bo przekładałem. :grin:

[ Dodano: 26 Lut 2009 18:10 ]
pomułka w pisaniu .......
bezynka mawiecej klepek na komutatoze zeby szybciej krecic a klekocik ma mniej zeby krecic wolniej ale z duza siła.wirniki pasuja wiem bo przekładałem.
poprawione