Słabe strony mk3
: pt sty 16, 2009 21:07
Witam szanowne grono forumowiczów,
Od dwóch miesięcy jeżdżę mk3 1.6 ABU 180k. Przez pierwszy miesiąc auto bezobsługowe.
Problemy zaczęły się dwa tygodnie temu - na długiej trasie w silny mróz.
Najpierw pojawiło się lekkie wycie na wolnym biegu ustające po wciśnięciu pedału sprzęgła.
1. Czy to łożysko oporowe?
Dzień później na jeszcze dłuższej trasie (1300km) podczas wyjazdu ze stacji na autostradę
nie mogłem wrzucić biegu (silnik rozgrzany). Jakoś dojechałem do celu - spiąłem
samoregulator linki sprzęgła tymi białymi spinkami.
Ostatnio wymieniłem na taką z manualną regulacją.
Gdzieś na angielskim forum wyczytałem, że przyczyną zbyt wczesnego zużywania się
sprzęgła jest ta linka z często jeb.. się samoregulatorem.
Na piątce zaczął też lekko gwiżdżeć. W skrzyni brakowało jednego litra oleju
- dolałem, ale dalej gwiżdże.
2. Czy tylko przeniesienie napędu wymaga uwagi w trójce?
Czy być przygotowanym na jeszcze inne rzeczy?
Jakie są inne słabe strony Golfa mk3 1.6 ABU?
Pozdrawiam
tomekdm
Od dwóch miesięcy jeżdżę mk3 1.6 ABU 180k. Przez pierwszy miesiąc auto bezobsługowe.
Problemy zaczęły się dwa tygodnie temu - na długiej trasie w silny mróz.
Najpierw pojawiło się lekkie wycie na wolnym biegu ustające po wciśnięciu pedału sprzęgła.
1. Czy to łożysko oporowe?
Dzień później na jeszcze dłuższej trasie (1300km) podczas wyjazdu ze stacji na autostradę
nie mogłem wrzucić biegu (silnik rozgrzany). Jakoś dojechałem do celu - spiąłem
samoregulator linki sprzęgła tymi białymi spinkami.
Ostatnio wymieniłem na taką z manualną regulacją.
Gdzieś na angielskim forum wyczytałem, że przyczyną zbyt wczesnego zużywania się
sprzęgła jest ta linka z często jeb.. się samoregulatorem.
Na piątce zaczął też lekko gwiżdżeć. W skrzyni brakowało jednego litra oleju
- dolałem, ale dalej gwiżdże.
2. Czy tylko przeniesienie napędu wymaga uwagi w trójce?
Czy być przygotowanym na jeszcze inne rzeczy?
Jakie są inne słabe strony Golfa mk3 1.6 ABU?
Pozdrawiam
tomekdm