Strona 1 z 1

ciezko pali i olej

: czw sty 15, 2009 12:36
autor: flayerstar
Witam mam problem z Golfem II 1.6TD Pierwszy z nich to olej w układzie chłodzenia a dokładniej w zbiorniczku wyrównawczym.Golfik tez ciężko pali jak jest zimny.Jest po wymianie świec i filtru paliwa oraz powietrza.Proszę o pomoc

: czw sty 15, 2009 13:40
autor: jendrej83
jezeli dobrze pamietam jak olej znajduje sie w zborniczku wyruwnawczym to nie jest dobrze.

: czw sty 15, 2009 13:54
autor: ZS12
Wskazywało by to na uszczelkę pod głowicą ale jeśli siiiię mylę to niech mnie ktoś poprawi

: czw sty 15, 2009 14:01
autor: dziejo
flayerstar pisze:Pierwszy z nich to olej w układzie chłodzenia a dokładniej w zbiorniczku
szykuj kasę na uszczelkę pod głowicą :bajer:

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 13:04 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

: czw sty 15, 2009 14:13
autor: flayerstar
1 ile ta uszczelka bedzie kosztowac
2 czy moga byc inne przyczyny tego ze olej jest w ukladzie dopowiem ze z tego co widzialem wyciek jest tylko z pod pokrywy zaworów,miski olejowej i adaptera flitra oleju

: czw sty 15, 2009 14:20
autor: dziejo
układ chcłodzenia to obieg zamkniety ciśnieniowy
wiec z zewnątrz jeśli nastepuje wyciek w tym przypadku niema zadnego znaczenia
a koszt wymiany takiej uszczelki ???? mozna i samemu ale 200- 250 + uszczelka

: czw sty 15, 2009 14:24
autor: flayerstar
a co z tym odpalaniem jak jest zimny
i ile by kosztowala sama uszczelka

: czw sty 15, 2009 14:31
autor: oldstaszek
Masz olej w zbiorniku wyrównawczym - świadczy to o nieszczelności między ukł.chłodzenia i smarowania - najczęściej jest winna uszczelka pod głowicą.
Palenie- za mało informacji.
1.Ciśnienie sprężania
2.Rozpylacze/wtryskiwacze
3.Pompa i początek wtrysku
4.Filtr paliwa
Oraz jakiś dodatkowy opis zjawisk niepokojących... :pub:

: czw sty 15, 2009 15:34
autor: flayerstar
Przyjrzałem sie dokladnie i w miejscu gdzie jest mocowany filtr jest chyba chlodnica oleju ktora tez przecieka moze to ona jet winna za olej w zbiorniczku.Moze sie myle

: czw sty 15, 2009 16:14
autor: CSR_GTI
flayerstar pisze:Przyjrzałem sie dokladnie i w miejscu gdzie jest mocowany filtr jest chyba chlodnica oleju ktora tez przecieka moze to ona jet winna za olej w zbiorniczku.
daj foto tego

Jak ciężko pali.. i była by to ta uszczelka to jest taka opcja że przez nieszczelną uszczelkę dostaje sie olej lub ciecz chłodząca do komory spalania i pierwszy start po nocy jest ciężki. Z drugiej strony jakby było bicie z komory spalania do układu chłodzenia to byś miał wysoka temperaturę cieczy. Zmierz mu kompresje a może wyjdzie czy to ta uszczelka.

: czw sty 15, 2009 17:36
autor: flayerstar
troche poczytalem i okazalo sie zze jesli byla by nieszczelna uszczelka pod glowica to na korku od wlewu oleju byl by bialy osad to by oznaczalo ze plyn z ukladu chlodzenia dostaje sie do oleju

: czw sty 15, 2009 18:52
autor: masuo
niekoniecznie musi byc bialy osad, u mnie byla uszczelka zdrowo walnieta i zero osadu i nawet zero oleju w plynie chlodniczym takze roznie to bywa ale ja tez obstawiam na uszczelke