Obroty na ciepłym silniku
: wt sty 13, 2009 23:02
Witam!
Piszę w imieniu brata - kupił skodę felicię z silnikiem 1.6 AEE do VW i zaczęły się schody. Po odpaleniu zimnego silnika obroty są OK, lecz po rozgrzaniu się zaczynają płatać figle, to silnik gaśnie przy puszczaniu pedału gazu przy zbliżaniu się do skrzyżowania, to znów są niekiedy dość wysokie. Dzieje się tak na PB jak i na LPG (sekwencja).
Dodatkowo dochodzi jeszcze brak mocy na ciepłym silniku, na zimnym wciskając gaz do oporu autko ładnie się zbiera bez zająknięcia, natomiast po rozgrzaniu przy wciśnieciu gazu na max chwilę przymuli i zaczyna "skokami" się zbierać.
Świeżo po zakupie zmienione zostały świece, filtr gazu ten duży srebrny tuż przed dolotem gazu do silnika i ten mały znajdujący się zaraz za parownikiem, filtr powietrza.
Czytałem na forum, że trzeba wyczyścić przepustnicę, ale czy tylko to?
Na silniku typu ABD się znam, lecz na wielopunkcie prosze o pomoc, gdyż jeszcze w takim czymś nie grzebałem. - niby ta sama budowa silnika ale zasilanie paliwem sie zmienia.
Piszę w imieniu brata - kupił skodę felicię z silnikiem 1.6 AEE do VW i zaczęły się schody. Po odpaleniu zimnego silnika obroty są OK, lecz po rozgrzaniu się zaczynają płatać figle, to silnik gaśnie przy puszczaniu pedału gazu przy zbliżaniu się do skrzyżowania, to znów są niekiedy dość wysokie. Dzieje się tak na PB jak i na LPG (sekwencja).
Dodatkowo dochodzi jeszcze brak mocy na ciepłym silniku, na zimnym wciskając gaz do oporu autko ładnie się zbiera bez zająknięcia, natomiast po rozgrzaniu przy wciśnieciu gazu na max chwilę przymuli i zaczyna "skokami" się zbierać.
Świeżo po zakupie zmienione zostały świece, filtr gazu ten duży srebrny tuż przed dolotem gazu do silnika i ten mały znajdujący się zaraz za parownikiem, filtr powietrza.
Czytałem na forum, że trzeba wyczyścić przepustnicę, ale czy tylko to?
Na silniku typu ABD się znam, lecz na wielopunkcie prosze o pomoc, gdyż jeszcze w takim czymś nie grzebałem. - niby ta sama budowa silnika ale zasilanie paliwem sie zmienia.