Manetka MFA do mk3, pasuje do kazdego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

baaq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:49

Manetka MFA do mk3, pasuje do kazdego?

Post autor: baaq » śr sie 24, 2005 18:58

Witam. Jakis czas temu zakupilem sobie zegary z mfa... w niedziele zakupilem na gieldzie manetke wycieraczek ze sterowaniem mfa... i zonk... Zdjalem obudowe kolumny kierownicy i ... nie moge znalezc gniazdka dla wtyczki od mfa.... hmmm.... czy mozliwe ze mk3gl 92r nie ma odpowiednich wyprowadzen ??

P.S. Cos mi sie wydaje ze nie dziala szukanie na forum... nie mialem mozliwosci sprawdzenia czy podobnego posta nie bylo ..



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr sie 24, 2005 21:18

no to jest prawdopodobne, że nie masz tej wtyczki. bo do mfa nie wystarczy licznik i manetka, potrzeba jeszcze jakiś czujników.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt sie 26, 2005 14:21

zeby mfa dzialao poprawnie trzeba dorobic instalacje z licznika do kostki sterujacej mfa ( manetka) do tego jeszcze czujnik temperatury oleju i czujnik temperatury zewnetrznej jak ktos chce temp zew. i oleju , w poradach jest opis do mk3 jak to podlaczyc


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
vwmaniak2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 20, 2005 14:53
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: vwmaniak2005 » wt sie 30, 2005 17:59

witam jeszcze bedzie potrzebny wezyk podcisnieniowy aby pokazywal ci spalanie .sprawdz tez FAQ



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » wt sie 30, 2005 21:24

W mk3 nie ma rurki, odpowiada za to czujnik elektroniczny.



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob paź 22, 2005 18:30

przełacznik jest napewno polaczony ze skrzynka bezpieczników a kabel ktorym jest polaczony wyglada tak. Ale to tez nie wystarczy w opisie w poradach jest ze trzeba podlaczyc jeszcze kabel fioletowo-biały ( ktory jest gdzies za skrzynka bezpieczników )do 9 pina w komputerze ale ja jakos go nie moglem znalesc moze ze szukalem juz go z latarka. kabel od czujnikow wpina w kostki w skrzynce bezpieczników od temperatury powietrza ida 2 kable jeden jest wpiety w kostke G1/1 a drugi w G2/2 a kabel od czujnika temperatury oleju w koske G2/1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob paź 22, 2005 21:08

Ale ten kabel co jest na zdjęciu to on idzie z manetki do skrzynki przekaźników i wtedy trzeba będzie jeszcze wpyrowadzić kable ze skrzynki do licznika.



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob paź 22, 2005 21:11

to taki z zielona kostka tylko na 6 kabli co jest w skrzynce bezpieczników obok tego ? a potem jeszcze musze sie podłaczyc do 9 pinu w komputerze i porzeciagac kable od czujników tak?


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob paź 22, 2005 21:28

Te kable do licznika wychodzą w oryginale z dwóch kostek po 12 wtyków.



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob paź 22, 2005 21:48

1 6 D pisze:Te kable do licznika wychodzą w oryginale z dwóch kostek po 12 wtyków.
a czy my rozmawiamy o tym samym? ja o MK3 a ty o MK2 .w mk3 jest 1 kostka a nie 2 jak w MK2


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » sob paź 22, 2005 22:21

A ja szukałem miejsca do wipęcia kostki od przewodu MFA ale nie moge nigdzie jego znaleść... W którym miejscu mam szukać?? Moze ma ktos jakies foto? Albo dokładniejszy opis??
Czy ktos juz kiedys załozył instalacje MFA własnoręcznie lub był przy jej budowie i by pnapisał dokładniej jak to zrobic bo w dziale porady jest opis ale tlumaczony z niemieckiego i nie zabardzo Qmam o co tam chodzi...


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » sob paź 22, 2005 22:26

chodzi ci o ta zielona kostke ktora masz na foto wyzej ?
jezeli tak to najpierw musisz odciagnac taki plastik ktory zabezpiecza wszystkie kostki przed wypadnieciem


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » sob paź 22, 2005 22:41

zaraz zejde do auta i bede szukał..hehe napisze jak cos wypatrze.. :D ale to jest na wierzchu?? widac to czy trzeba grzebac?? dochodzi tam wiecej kostek czy tylko ta 1 zielona musze podłączyc??


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz paź 23, 2005 00:23

wpinasz ja do skrzynki bezpieczników jak ja odwrócisz to po prawej stronie w drugim rzedzie bedziesz miał 2 zielone miejsca na wtyczke z tego 1 moze byc juz zajete taka sama kostka tylko na 6 pinow( umnie jeden kabel z niej wychodzi ) a po lewej stronie tej kostki wpinasz ta własnie łaczaca przełacznik wycieraczek i mfa ze skrzynka bezpieczników. ale wpiecie tego przewodu nic ci nieda to jeszczenie wszystko co trzeba zrobic zeby zadzialalo. ale nadtym dopiero pracuje.
moze wspolnymi silami uda nam sie wkoncu jasniej opisac montaz MFA


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości