Dusi sie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Dusi sie.

Post autor: Timothy88 » pn sty 12, 2009 14:38

Witam.Posiadam golfa mk2 z silnikiem 1.3 (NZ). Jakis czas temu zaczely sie z nim problemy tj. dlawil sie i przerywal,od tego czasu powymienialem pare rzeczy m.in. Pompe paliwa,uszczelke pod glowica,olej + filtr,swiece,termostat,chlodnice,przeplywomierz i kilka innych drobiazgow. Na poczatku byl problem z gotowaniem,pomogla wymiana uszczelki pod glowica plus wymiana w/w elementow ukladu chlodzenia. Pozniej samochod zaczynal przerywac w czasie jazdy,nierowno chodzil i gasl kiedy w trakcie jazdy wrzucalem na luz.Padlo na przeplywomierz...po wymianie silnik łapał rowne obroty i nie gasl ale za to dusil sie przy mocniejszym dodaniu gazu.Pomóc miala wymiana pompy paliwa,co uczynilem,ale nic nie dalo.Na chwile obecna samochod odpala,chodzi rowno.Jesli delikatnie daje gazu i powoli zwiekszam obroty to sie wkreca ale kiedy silnik przekroczy mniej wiecej 2500obr/min lub dodam gwaltownie gazu samochod sie dusi i gasnie,samochod toczy sie na polsprzegle ale jak sie cche dodac gazu i jechac to gasnie.Wsadzilem w niego juz naprawde duzo pieniedzy i cierpliwosci i nadal nie jest tak jak trzeba :( nie mam juz sily,moze Wy forumowicze mi pomozecie :(



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn sty 12, 2009 14:48

Czujnik temperatury niebieski nawalil na 90%. Dodatkowo jak wygląda kąt wyprzedzenia zaplonu? Regulowany nie był czasem ostatnio?

Ja bym sprawdzil wszystko tak:

1. Czujnik temperatury niebieski (do 300 ohmow opornosci przy nagrzanym silniku)
2. Sonda lambda (przy nagrzanym silniku na przewodzie sygnałowym powinno pulsować napięcie w granicach od 0,1 do 0,9V)
3. Regulator cisnienia paliwa (po zdjęciu wężyka podcisnienia i zassaniu ustami podczas pracy silnika nie powinno się nic zmienic, jesli zassiesz paliwo to znaczy ze regulator do wymiany)

Zanim jednak zrobilbym to wszystko to zerknąłbym na zapłon. Pamiętaj, że u Ciebie ustawia się go przy 2250 obrotow, zdjętej kostce z czujnika temperatury niebieskiego i nagrzanym silniku przynajmniej do 80 stopni.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » pn sty 12, 2009 15:22

1.czujnik temperatury wogole nie dziala...(na liczniku tylko lekko drgnie i pozniej juz tak stoi w miejscu) poza tym co oznacza slowo "niebieski" ?? :) Czy to sa te 2 wtyczki zaznaczone na fotce ??
2.Sonde sprawdzalem tj. nie tak jak Ty mowisz,tylko ja poprostu odlaczylem i nic nie pomoglo.
3.Sprawdze ;)

Kilka osób mi mowilo ze moga to byc kable WN?????

Co do kąta wyprzedzenia to nie wiem czy cos bylo robione,z tego co widze to Twoim zdaniem problem tkwi gdzies w elektryce???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 15:45 przez Timothy88, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pn sty 12, 2009 16:39

Zanim jednak zrobilbym to wszystko to zerknąłbym na zapłon. Pamiętaj, że u Ciebie ustawia się go przy 2250 obrotow, zdjętej kostce z czujnika temperatury niebieskiego i nagrzanym silniku przynajmniej do 80 stopni.
Czy na pewno tak w tym silniku??, z tego jak ja w książce wyczytałem i ustawiałem to zapłon na jałowym (950 obr/min) i bez odpinania czujnika oraz wężyka.

Pozatym pierwsze 2 punkty obowiązkowo do sprawdzenia, przebijające przewody też mogą dawać takie objawy, dobrze jest podmienić od kogoś na próbę.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 16:43 przez krzemyk99, łącznie zmieniany 1 raz.



Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » sob lut 07, 2009 08:23

Przyczyna tego ze autko nie chcialo jechac byla pompa paliwa w baku oraz przegnita instalacja elektryczna ukladu paliwowego,wiec jesli ktos ma podobny problem radzilbym sprawdzic :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości