nadwozie GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

nadwozie GTI

Post autor: pietka_86 » sob sty 10, 2009 13:43

witam mam pytanie czy nadwozie GTI oprocz emblematow ma jakies inne charakterystyczne cechy???tzn czi idzie po czyms specyficznym poznac czy rzeczywiscie jest to GTI???Bo ja mam tzry drzwiowke 1,3 na wtrysku silnik NZ noi z kazdej strony jest emblemat GTI i nie wiem czy to jest karoseria od GTI czy tylko ktos dla zartow poobklejal go tymi emblematami
dodam jeszscze ze znam goscia od ktorego go kupilem i on nic nie naklejal a jezdzil nim 4 latabyl pierwszym wlascicielem w polsce i jeszcz taka rzecz jak wymienial kiedys uklad kierowniczy to zwykly mu nie podszedl tylko od GTI nie wiem dlaczego????



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 10, 2009 13:59

Oryginalna lotka w tylej szybie, zielone szyby, otwór na wydech (oryginalnie szerszy na podwójne rury), zamek na kluczyk w schowku, kubełki, miękka deska, zegary z MFA.
Co najmniej to wszystko powinien mieć GTI (o hamulcach nie wspominając).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob sty 10, 2009 14:07

zodiak pisze:Oryginalna lotka w tylej szybie, zielone szyby, otwór na wydech (oryginalnie szerszy na podwójne rury), zamek na kluczyk w schowku, kubełki, miękka deska, zegary z MFA.
Co najmniej to wszystko powinien mieć GTI (o hamulcach nie wspominając).
Wszystko to + 4 tarczowe hamulce (na przodzie 239) mam ORI w GT Special. Poza szerszym miejscem na wydech. Więc to nie jest wykładnik.

[ Dodano: 10 Sty 2009 13:11 ]
pietka_86, najprościej to jakie masz hamulce (wielkość i typ). Że w GTI jest inny uklad kierowniczy to pierwsze słysze.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 10, 2009 14:21

mate64 pisze:Wszystko to + 4 tarczowe hamulce (na przodzie 239) mam ORI w GT Special. Poza szerszym miejscem na wydech. Więc to nie jest wykładnik.
chodziło o to koledze ze to musi miec gti. Jak tego nie ma to znaczy ze gti to nie jest. Jak ma to nie wiadomo. Ale czy to prawda to ja nie wiem.
Z układem kierwoniczym to farmazon, są różne typy akurat ale nie zalezy to od tego czy gti czy nie. Ale nie o tym jest temat.
Buda gti faktycznie musi miec wyciety wiekszy otwor na rury.
Belka tylko ze "stablilizatorem", tarcze z tyłu. To musi miec gti. Co nie znaczy ze jak ma to ze juz automatycznie jet to gti. Moze to byc po prostu bogata wersja.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob sty 10, 2009 14:35

sas_gti pisze: chodziło o to koledze ze to musi miec gti. Jak tego nie ma to znaczy ze gti to nie jest. Jak ma to nie wiadomo. Ale czy to prawda to ja nie wiem.
Z układem kierwoniczym to farmazon, są różne typy akurat ale nie zalezy to od tego czy gti czy nie. Ale nie o tym jest temat.
Buda gti faktycznie musi miec wyciety wiekszy otwor na rury.
Belka tylko ze "stablilizatorem", tarcze z tyłu. To musi miec gti. Co nie znaczy ze jak ma to ze juz automatycznie jet to gti. Moze to byc po prostu bogata wersja.
No dobrze ale skoro ma komplet olistwowania GTI to równie dobrze może mieć miękka deche, fotele, zegary z MFA po przekładce, a reszta tak jak piszesz może być lepszą wersją. :grin:

IMO wykładnikiem może być właśnie wycięta buda na większy wydech.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 10, 2009 14:43

Sama buda (blacharka) wzrokowo różni się chyba jedynie większą otworem na wydech. Ponoć GTI ma ileś tam więcej zgrzewów w karoserii ale nie wiem czy to można gdzieś zobaczyć "na oko" w gotowym pojeździe.


P.S
Chyba też na wlepie w bagażniku powinno być napisane GTI (jeśli buda wyszła z fabryki jako GTI).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » sob sty 10, 2009 19:43

dzieki za wszystkie odp
pozdrawiam
ale widze ze raczej ktos na jaja te emblematy wstawil...



Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » sob sty 10, 2009 20:08

podjedź do ASO VW jak tak bardzo Cie to ciekawi, podaj numer VIN i powiedzą Ci wszystko, bezpłatnie.
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 20:09 przez Cultstyle, łącznie zmieniany 1 raz.


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » ndz sty 11, 2009 02:04

a ten nr VIN to gdzie to mozna sprawdzic???



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » ndz sty 11, 2009 23:56

pietka_86 pisze:a ten nr VIN to gdzie to mozna sprawdzic???
tabliczka znamionowa jak otworzysz maske to je na prawym błotniku lub w dowodzie rejstracyjnym w rubryce numer nadwozia



Awatar użytkownika
Damilio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
Kontakt:

Post autor: Damilio » pn sty 12, 2009 00:31

pietka_86 pisze:a ten nr VIN to gdzie to mozna sprawdzic???
spójrz na środek ściany grodziowej w komorze silnika i tam w plastikowej obudowie masz takie jakby okienko w którym jest widoczny numer VIN:p lub tak jak napisał Cypis876, możesz to sprawdzić na tabliczce lub w dowodzie :helm: a i z tego co pamiętam to kuzyn kiedyś miał mk2 gti bodajże 136 lub 138 KM i w oryginale miał w błotnikach przednich emblematy GTi w miejscu na kierunki boczne, zegar wyskalowany do 260 km/h i obrotomierz wyskalowany do 8000 rpm/min i charakterystyczny wydech zakończony dwiema niewielkimi końcówkami :helm: a co do tarcz na tyle to wersje GT tez takie miały :green_fuck: i do tego czerwona obwódka grilla :jezor:
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 00:34 przez Damilio, łącznie zmieniany 1 raz.


Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości