Strona 1 z 1
Oryginalne srebrne zegary
: sob sty 10, 2009 13:11
autor: piertn
Witam kolegów. Od niedawna mam golfa ze srebrnymi zegarami w wersji BON JOVI ale niestety nie mają funkcji MFA czy były wypuszczone srebrne z MFA bo szukam od kilku dni wszędzie i nigdzie się na nie nie natknąłem.
No i teraz drugie pytanie mam w swoim starym MK3 zegary z MFA czy istnieje możliwość przełożenia MFA z tych starych do tych srebrnych bo na odwrót to da się na pewno wystarczy same tarcze przełożyć ale w tych srebrnych jest duuużo mniejszy przebieg i kontrolki dolne inaczej świecą tzn. tylko symbolicznie a nie jak to było w staszych żę podświetłało cały kwadracik. Ktoś już coś takiego robił?
: sob sty 10, 2009 13:33
autor: golfer_1984
Były liczniki z białymi tarczami z MFA!!
Niestety nie da rady przełożyć MFA z licznika do licznika
: sob sty 10, 2009 13:35
autor: mate64
MFA nie przełożysz ale tarcze owszem
podejrzewam ze z kontrolki też, a przebieg też da się cofnąć
: sob sty 10, 2009 13:40
autor: piertn
Czyli wszystko jasne:) Czas będzie zacząć coś powolutku kombinować jak się ciepło zrobi:) Dziękuję za odpowiedź.
: sob sty 10, 2009 22:16
autor: RIF-RAF
piertn pisze:MFA czy były wypuszczone srebrne z MFA bo szukam od kilku dni wszędzie i nigdzie się na nie nie natknąłem
pewnie ze byly np w XX jahre wszystkie miały z tym ze przy wersji 2.0 8v licznik jest do 240 u ciebie pewnie do 220
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 21:17 ]
male sprostowanie przy 2.0 16v tez do 240
: pn sty 12, 2009 14:25
autor: Rydzu
piertn, zwróc uwagę tylko na to, że licznik który masz teraz ma inną skalę prędkościomierza niż ten "stary"
Poszukaj dobrze Allegro, licznik i MFA są często, w srebrnej tarczy także. Ciężej jest dorwać do TDI, do benzyny jest tego sporo.
: pn sty 12, 2009 19:06
autor: piertn
rydzu, nie nie indexy prędkości są takie same.
Dzisiaj miałem wenę i wyjełem zegary z auta te srebrne i niestety nici z przekładki "stare" z mfa to VDO a te to motometer.
Trzeba sprzedać oba i poszukać srebrnych do 220 z mfa:) chyba innej opcji nie ma
: pn sty 12, 2009 19:25
autor: Rydzu
W licznikach mk2 nie ma indeksów prędkości a Distance Pulse Number, wkodowany w licznik, po tym stwierdzisz dopiero do jakiego silnika licznik pasuje bez przekłamań.
Podeślij mi zdjęcia obu liczników to zobaczymy dokładnie co masz i co z tym można zrobić.
Licznik benzynowy można spokojnie wsadzić stary i nowy typ, nie ma problemów jak w Dieslu. Jedyne co trzeba sprawdzić to właśnie wspomniane DPN, to że licznik jest innego producenta to nie przeszkoda w przełożeniu samych tarcz. Mogę ci wsadzić tarcze srebrne *niestety bez opisów MFA) z tego licznika który masz, do tego licznika który masz z MFA. Podeślij mi tylko zdjęcia obu.
: pn sty 12, 2009 20:37
autor: piertn
rydzu, a gdzie ja na pisałe że to do MK2
Oba sa z MK3
: pn sty 12, 2009 20:40
autor: Rydzu
piertn, a gdzie ja ci napisałem że masz mk2?? Napisałem że indeks prędkości jest w licznikach z mk2, liczniki mk3 nie posiadają indeksu tak jak mk2 na tarczach a zakodowane w oprogramowaniu licznika i do sprawdzenia po wejściu w menu serwisowe licznika.
Czytaj ze zrozumieniem albo pytaj jak coś jest za bardzo zagmatwane.
: pn sty 12, 2009 20:57
autor: piertn
Ok zaraz zdjęcia podeślę