Nie odpala :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Axe^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 10:29
Lokalizacja: StaloVWa VWola
Kontakt:

Nie odpala :(

Post autor: Axe^^ » sob sty 10, 2009 08:59

Witam ....

mam powazny problem, nie wiem co sie stało, chyba fatum przeszedł nad moim golfem ;/ . ..


MK3 ... 1.8 ... 89KM
silnik : ABSK
1992r.
benzyna

1. wczoraj jezdzilem tu i tam, wracam do domu cos mi przerywa, tak jakby paliwo nie dochodzilo i wskazówka od obrotomieza sie chwiała do góry i do dołu, musialem przygazowac bardziej .... (dziwne było też to ze wskazówke od paliwa miałem za pierwszą białą kreską za rezerwą, wiec jeszcze bym spokojnie przejezdził 100 kilometrów, a jak sie to zaczeło robic z tymi obrotami to i wskazówka od paliwa poszła mi za połowe ;| tak jak bym miał ponad pół baku paliwa ;/) a nie mialem tyle

2. dojezdzam już do osiedla i chcialem przygazowac mocniej i wskazowka poszla tylko do 5tys obr nie wiecej, tak jak by nie mogło byc wiecej obrotów ....

3. zaparkowałem, wzięłem na luz ... i tak ok 850 obrotów ... chcąc przygazowac do 2500 obrotow ... silnik jak by nie dostawał benzyny tak sie dusił albo nie wiem jak to mozna nazwac.. powyżej 2500,3000 normalnie sie zachowywał

4. mysle co jest nie tak, ale słysze ze coś jak by glośniej go słychac, myslalem ze moze tlumik srodkowy sie urwał lekko czy cos, dlatego tak "pierdzi"

5. Zgasiłem go, poszedlem do domu na chwilke, po 5 minutach wrocilem do auta, odpaliłem go, chodził normalnie, minute pochodził ... wiec chciałem wycofac (czy może mi sie nic nei wylewa pod autem) obroty spadły powoli do zera, niedało sie go uratować przygazowywując, bo i tak sladły i zdechł :( ...

6. przy ponownych próbach odpalenia auto zapalało sie , wskazówka od obrotomierza podniosła sie lekko i zdychał |(tak kilka razy)

7. dzis rano próbowałem go odpalić, tylko chełta, i nic wiecej .....




Jak ktos wie o co chodzi to prosze pomoc ... z góry wielkie dzieki :kufel:

[ Dodano: 10 Sty 2009 09:07 ]
czy to nie wina filtru paliwa ?
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 09:01 przez Axe^^, łącznie zmieniany 1 raz.


www.hermetic-club.com

Awatar użytkownika
Dyziek_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 22, 2008 11:41
Lokalizacja: BAU New York

Post autor: Dyziek_1 » sob sty 10, 2009 10:27

Może coś z cewką i przewodami wysokiego napięcia. Wiadomo teraz niezla chlapa na zewnatrz może co poleciało do środka. Wysusz i spryskaj silikonem w sprayu.


Slogan volkswagena brzmi: "masz passata - masz wszystko"

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob sty 10, 2009 11:01

byc moze objawy padajacej pompy paliwa a byc moze juz padnietej jak przekrecasz kluczyk słychac pompke ?


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Axe^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 10:29
Lokalizacja: StaloVWa VWola
Kontakt:

Post autor: Axe^^ » sob sty 10, 2009 11:10

hmm, a w ktorym momencie ją słuchac? bo nigdy sie nie wsłuchiwalem w to czy slychac czy nie...

kiedys, jakies 2 tyg. temu mialmem taki objaw ze zaparkowałem auto pod blokiem, poszedlem po cos do domu, przychodze, wchdze do auta i tak smierdzialo benzynką, i jak wczoraj auto zaczeło swirowac to tez zasmierdzialo lekko benzynką jak dojezdzalem do osiedla


www.hermetic-club.com

Awatar użytkownika
jungu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: jungu » sob sty 10, 2009 11:36

wydaje mi się że Dyziek_1 rozwiązał Twój problem, objawy jakie opisałeś wyglądają na spadek napięcia na rozdzielaczu, lub walniętą cewkę. Spróbuj wieczorem odpalić i niech ktoś patrzy pod maskę podczas kręcenia, powinna Ci gdzieś iskra po obudowie od cewki latać, lub gdzieś po przewodach.... spróbuj to zaizolować ... potem silikonem w sprayu.

[ Dodano: 10 Sty 2009 10:39 ]
Axe^^ pisze:kiedys, jakies 2 tyg. temu mialmem taki objaw ze zaparkowałem auto pod blokiem, poszedlem po cos do domu, przychodze, wchdze do auta i tak smierdzialo benzynką, i jak wczoraj auto zaczeło swirowac to tez zasmierdzialo lekko benzynką jak dojezdzalem do osiedla
wo wynika z tego że nie ma pełnego spalania bo jest nieodpowiedni zapłon. czyli znowu wszystko idzie w stronę cewki lub rozdzielacza... no chyba że masz świece do wymiany


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478

Awatar użytkownika
marbuick
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn cze 23, 2008 11:18
Lokalizacja: Tczew

Post autor: marbuick » sob sty 10, 2009 13:40

wymienilbym przewody dobre silikony 89zl kopulke 30zl palec rozdzielacza 9zl i swiece po pewnie nikt tam w nie nie zagladal ;]



Awatar użytkownika
jungu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: jungu » sob sty 10, 2009 13:43

marbuick pisze:przewody dobre silikony 89zl
dokładnie ... nie patrz na cene jak kupujesz przewody


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478

Awatar użytkownika
marbuick
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn cze 23, 2008 11:18
Lokalizacja: Tczew

Post autor: marbuick » sob sty 10, 2009 13:49

no ja pisze ze dostalem dobre przewody a ich cena to tylko 89 zl mozna kupic nie wiem jakie mega polecane a sie okaze ze sa do d... a kosztowaly 100pare ;]



Awatar użytkownika
Axe^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 10:29
Lokalizacja: StaloVWa VWola
Kontakt:

Post autor: Axe^^ » ndz sty 11, 2009 09:31

no ale wszystkie przewody, swiece, palec, kopułka były wymieniane w listopadzie 2007 u poprzedniego wlasciciela .... wiec tak szybko by sie powaliły?

jak by byla wina cewki lub kabli to by odrazu mi zgasł na miescie na ulicy, a golfik jechał tylko sie dusił bo paliwo niedochodziło normalnie tylko po kawałku i wskazowka od obrotomierza gupiała nak dodawałem gazu i przez chwile auto robilo tzn"kangurki"

na parkingu odpalałem go i tez odpalał ale zaraz gasł ... i pozniej juz nie odpalał tak jakby juz nie dochodzilo paliwo
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 09:35 przez Axe^^, łącznie zmieniany 1 raz.


www.hermetic-club.com

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz sty 11, 2009 10:33

Axe^^, a posiadasz jeszcze katalizator?


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz sty 11, 2009 11:56

sprawdzic przewody paliwowe - i sprawdzic czy dziala pompa paliwa



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » ndz sty 11, 2009 13:52

Axe^^ pisze:jak by byla wina cewki lub kabli to by odrazu mi zgasł na miescie
dokładnie moim zdaniem jak pisałem pompka paliwa a słychać ja jak przekrecasz kluczyk na raz takie chwilowe buczenie ciche ale słyszalne od strony bagaznika gdyz tam sie znajduje :bajer:

[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 12:54 ]
krzaś, w sumie mozliwe ale nie podejrzewam raczej spadek mocy byłby bardziej zauwazalny niz takie mocne szarpanie
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 13:55 przez SAMO, łącznie zmieniany 1 raz.


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz sty 11, 2009 14:32

Ja zastanowił bym się nad cewką miałem taką sytuację w pasacie taka sama historia, przerywanie itd wieczorem mi zgasł a rano odpalił normalnie popracował 10 min i potem kaplica .Do tego jeszcze skakanie obrotomierza obstawiam cewkę :grin:



Awatar użytkownika
jungu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: jungu » ndz sty 11, 2009 15:56

Axe^^, jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz... sprawdzenie cewki to pięć minut.... a będzie od razu jeden problem wykluczony....


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości