witam wszystkich uzytkownikow vw golf,
problem jest taki, ze silnik po przestanej nocy odpala ( nie powiem, ze od 1 strzalu, ale odpala, musze przytrzymac gaz). Po nagrzaniu silnika do jakiejs temperatutry nie odpala wcale. Krece rozrusznik slychac, widac, ze auto ma obroty dopuki nie puszcze kluczyka w stacyjce , jedynie na pych idzie.Zeby samo odpalilo musze odczekac kilka godzin, az sie schlodzi.
Po zczytaniu kodow błedu wyskoczyło mi 42441142411424411---> 4244
Kopułka i palec ma kilka miesiecy, kable rok, swiece nowe, sliniczek krokowy sprawdzony działa, TPS wszystkie scieżki ok, czujnik temp dobry, choc to nawet niestanowi bo jak go odłącze przy ciepłym to i tak nie odpali. Moge odłaczyc krokowca i wszystkie czujniki (3)(czerwony, niebieski i czarny chyba ten nizej) i jest to samo.
wymienialem sonde lambde na uniwersalną Delphi.
Auto golf 2 1.8 RP, gaz pierwszej generacji bez emulacji ( jak do gaznikowego silnika)
Co to jest za kod 4244 ?? I co moze byc przyczyną tego, że na ciepłym nie odpala?
nieznany kod 4244 / nie pali na cieplym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no wlasnie, przejrzalem wiele stron przed załozeniem tematu i nigdzie nie mogłem znależć tego kodu.stonefree pisze:http://vw2.info/vwforum/kody/
Moze to ci pomoże, ale tam nie widzę takiego kodu...
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
rolandx, niebieski masz dobry czujnik ? bo mowisz ze po odpieciu i tak nie odpala, ale po odpieciu czujnika niebieskiego bardzo ciezko odpalic na ciepłym, sprawdz na wszelti wypadek to , pozniej reset i probuj , jak nie to bedziemy dalej szukac, masz gaz ?
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 10:45 am ]
rolandx,ja by podejrzewal ten niebieski jednak , bo skoro mowisz ze na pych odpala to zawsze sie tak odpala jak jest zalany
a zalany jest bo czujnik podal info ze jest zimny i wtrysk mu podlewa wiecej 
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 10:45 am ]
rolandx,ja by podejrzewal ten niebieski jednak , bo skoro mowisz ze na pych odpala to zawsze sie tak odpala jak jest zalany


Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 11:44 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!


guti pisze:rolandx, niebieski masz dobry czujnik ? bo mowisz ze po odpieciu i tak nie odpala, ale po odpieciu czujnika niebieskiego bardzo ciezko odpalic na ciepłym, sprawdz na wszelti wypadek to , pozniej reset i probuj , jak nie to bedziemy dalej szukac, masz gaz ?
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 10:45 am ]
rolandx,ja by podejrzewal ten niebieski jednak , bo skoro mowisz ze na pych odpala to zawsze sie tak odpala jak jest zalanya zalany jest bo czujnik podal info ze jest zimny i wtrysk mu podlewa wiecej
tak gaz ma jak pisalem wczesniej, 1 generacji jak do gaznikowego silnika. jak odpale go to z przyspieszeniem nie ma problemow ani na gazie ani na benzynie. obroty biegu jałowego są tez stabilne.
wlasnie sprawdzilem ten czujnik niebieski ponownie, bo jakis miesiac temu tez to robilem i po nagrzaniu ma ponizej 300ohm., wiec ok.
czujnik czerwony jak cieply rezystancja = nieskonczonosc, jak zimny to przewodzi.
zatem w normie.
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 14:29 przez rolandx, łącznie zmieniany 1 raz.
tak. zrobilem reset kilka razy. na zimnym i na cieplym tez, niestety nie pomoglo nic. dziwne jest, ze na pych zapali a z kluczyka nie. Rozrusznik ok, bo jak przestygnie to dobrze pali.guti pisze:reset był?
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 8:11 pm ]
Sytuacja sie pogarsza, auto po postaju 4 godzin nie chcialo znow odpalic. na pych pali bez problemu. jak tak dalej pojdzie to bede musial codziennie na jakiejś górce parkowac

Pod nagrzaniu zdjalem wtyczke z czujnika niebieskiego (rezystancja 300ohm). z tego co wiem obroty powinny wzrosnac prawda?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości