Strona 1 z 1

problem z silnikiem

: czw sty 08, 2009 21:56
autor: Gała
Witam pisze z pytaniem na które być może ktoś mi odpowie. Mianowicie chodzi mi o to że zauważyłem spadek osiągów w moim golfie. Silnik wcześniej kręcił się do obrotów 7200 i wtedy następowało odcięcie zapłonu teraz kręci się max 6800-6900 i następuje odcięcie. Prędkość na 2 biegu uzyskiwał 120 km/h teraz 110 km/h i odcięcie zapłonu. Powiem że tyczy się to silnika 1.8T 180 koni oznaczenie silnika AWP. Napiszcie jakie wg. Was mogą być przyczyny.

: czw sty 08, 2009 22:26
autor: witekk
Gała pisze:Mianowicie chodzi mi o to że zauważyłem spadek osiągów w moim golfie. Silnik wcześniej kręcił się do obrotów 7200 i wtedy następowało odcięcie zapłonu teraz kręci się max 6800-6900 i następuje odcięcie. Prędkość na 2 biegu uzyskiwał 120 km/h teraz 110 km/h i odcięcie zapłonu.
Wstrzasajace to jest!!
Gdyby odcinka pojawiala przy 2000 obr/min to bylby problem. A tu chyba nie ma co siac paniki... 10km/h mniej chyba przezyjesz...
Zycze wszytskim tylko takich problemow ze swoimi autami... :grin:

Re: problem z silnikiem

: czw sty 08, 2009 22:36
autor: kasztan_TDI
Gała pisze:Witam pisze z pytaniem na które być może ktoś mi odpowie. Mianowicie chodzi mi o to że zauważyłem spadek osiągów w moim golfie. Silnik wcześniej kręcił się do obrotów 7200 i wtedy następowało odcięcie zapłonu teraz kręci się max 6800-6900 i następuje odcięcie. Prędkość na 2 biegu uzyskiwał 120 km/h teraz 110 km/h i odcięcie zapłonu. Powiem że tyczy się to silnika 1.8T 180 koni oznaczenie silnika AWP. Napiszcie jakie wg. Was mogą być przyczyny.
o tyle to nie ma siać paniki ;)
a jak sie tak jezdzi na 2 biegu do 120 to czemu by mial być wiecznie idealny ;) :dol: :dol: :dol:

: czw sty 08, 2009 22:47
autor: Gała
witekk pisze:
Gała pisze:Mianowicie chodzi mi o to że zauważyłem spadek osiągów w moim golfie. Silnik wcześniej kręcił się do obrotów 7200 i wtedy następowało odcięcie zapłonu teraz kręci się max 6800-6900 i następuje odcięcie. Prędkość na 2 biegu uzyskiwał 120 km/h teraz 110 km/h i odcięcie zapłonu.
Wstrzasajace to jest!!
Gdyby odcinka pojawiala przy 2000 obr/min to bylby problem. A tu chyba nie ma co siac paniki... 10km/h mniej chyba przezyjesz...
Zycze wszytskim tylko takich problemow ze swoimi autami... :grin:
Chodzi o to żę jest coś nie tak i prubuje dowiedzieć się co a to że powiecie że 10 km/h mniej to mały płacz to mi nic nie da. Z tym że się jeździ na hamowni łatwo sprawdzić samochód z tąd wiem jakie prędkości osiąga na biegach.

Jak narazie nic nie powiedziliście mi czego bym nie wiedział bądź nie usłyszał, a przyczyny szukam dalej... :)