[Golf 1.3 mk2] zamiana z gaznika na wielopunkt?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pavvcio

[Golf 1.3 mk2] zamiana z gaznika na wielopunkt?

Post autor: pavvcio » ndz sie 21, 2005 10:18

Witam
Mozna przerobic silnik gaznikowy HK na wielopunkt? i ile mniej wiecej taki zabieg kosztuje?



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sie 21, 2005 12:21

Nieoplacalny zabieg,zwazywszy na to ze wzrost mocy bedzie nikly,a pewnie palic bedzie wiecej.Musisz liczyc sie z zalozeniem elektrycznej pompy paliwa,sterownikiem do wtrysku,chyba tez przewody paliwa musialyby byc wysokocisnieniowe,no i inny uklad doprowadzenia powietrza.Troche kasy pewnie by poszlo


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » ndz sie 21, 2005 12:58

Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa, kolektor dolowowy, wtryskiwacze, sterownik wtrysku, inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający, no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika, a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8 :)))



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sie 21, 2005 15:11

b8tz pisze:Przerobka na wtrysk bylaby pewnie podobna do tej z silnika 1.6.... A wiec na pewno popma paliwa, kolektor dolowowy, wtryskiwacze, sterownik wtrysku, inna obudowa filtra pow i uklad doprowadzający, no i pewnie sonde lambda wypadaloby zalozyc..... Taniej by cie wyszła wymiana calego silnika, a jak wymieniac 1.3 gaznik to juz na co najmmniej 1.8 :)))
Ot i wszystko jasne :bigok:


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości