demontaż cewki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

demontaż cewki

Post autor: piopio81 » czw sty 08, 2009 13:38

Witam wszystkich

Mam pytanie, jak się ściąga cewki z świec w golfie IV 1,4 16V BCA, bo nie chcę niczego urwać.!!!!!
Co ile km powinno się wymieniać świece, w instrukcji napisane co 60 000km moim zdaniem to trochę długo.

Co ile zmieniacie rozrząd słyszałem że co 90 000km ale chyba wymienię po 60 000km, na liczniku mój golfik ma 52 tyś od nowości.

Pozdrawiam



_robert_s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt cze 10, 2008 12:09
Lokalizacja: opolskie

Post autor: _robert_s » czw sty 08, 2009 13:55

A kolega z jakiego powodu wymienia? Ja właśnie przerabiam ten temat (świece + cewka). Też mam BCA, ale też zapytałem w moim wątku (ze wczoraj) o demontaż, bo nie mam doświadczenia, nie wiem czy są jakieś chwyty/triki dla uniknięcia problemów...



Awatar użytkownika
piopio81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: piopio81 » czw sty 08, 2009 15:38

chce wymienić świece a nie wiem jak się demontuje cewki :-(, próbowałem zdjąć ale dość mocno siedzą a niechce niczego urwać.



_robert_s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt cze 10, 2008 12:09
Lokalizacja: opolskie

Post autor: _robert_s » czw sty 08, 2009 16:02

No to leżymy póki ktoś nie podpowie :(



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw sty 08, 2009 19:23

Odpiąć spinki blokujące w korytku kable do cewek i wysunąć kable aby miec luz, przy wyciąganiu cewki.
Cewkę złapać z obu stron zaraz za miejscem gdzie kończy się wtyczka a zaczyna cewka i ciągnąć w góre.