[Mk3] Olej w dolocie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zacznę od "tego czegoś" - jest to zawór regulacji ciśnienia nr kat. 028 129 101D - jeśli się poci to gdzieś masz jednak tego ciśnienia za dużo. Olej w wężach od turbo - masz pomiedzy turbo a kolektorem? Zrób tak - jeśli masz zagrzany silnik to zdejmij tego węża - wytrzyj końcówkę wylotu turbiny z oleju - odpal silnik, daj po gazie - jeśli kapią kropelki a nie daj Boże zachlapie ci twarz albo komorę silnika to pada uszczelnienie turbiny, jesli nie to prawie normalny efekt - turbina się poci ale jeszcze nie ma się czym przejmować. po takiej przegazówce odczekaj żeby turbina zwolniła i dopiero wtedy zgaś silnik.
a w tym miejscu to może się pojawić z połączenia odmy-zaworu do węża łączącego filtr z turbo - wypadałoby sprawdzić czy albo ten zawór nie jest przypchany ewentualnie czy czasem nie miałeś zbyt wysokiego poziomu oleju, jeśli z tym wszystko jest ok to coś jest w silniki nie tak - bo masz dużą ilość spalin w skrzyni korbowej i pokrywie zaworów i ten zawór nie wyrabia. Ale to tylko moje zdanie. Pogadaj z jakimś mechanikiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości