Strona 1 z 1
czy od wspomy moze sciągac??
: śr sty 07, 2009 16:16
autor: kokon12
witam ,mam mały problem z 3 tdi ,luzow niem nic nie wybite geometria ustawiona a dalej mocno sciąga w lewo ,zastanawiam sie czy moze cos byc ze wspomą ,ma ktos jakies przemyslenia????? prosze o pomoc nie dam rady jezdzic
: śr sty 07, 2009 16:46
autor: adpap
a nie blokuje hamulca w lewym kole? sprawdz czy nie jest znaczaco cieplejsze od prawego po przejechaniu spokojnie jakiego odcinka, bez gwaltownego hamowania...
: śr sty 07, 2009 18:21
autor: Paweł NPI
Spróbuj zamienić koła stronami
Na 99% będzie ściągało w prawo
: śr sty 07, 2009 18:59
autor: sas_gti
problem poruszałem już kilka razy na forum
Ile ważysz?
Zeby juz zaoszczedzic zbednych wywodów to do rzeczy
Jak nie wsadzili worka o wadze podobnej do twojej na fotel kierowcy przy ustawianiu to najprawdopodobniej jest to przyczyna.
kąty pochylenia koła oraz zbierzność zmieniają się w zależnosći od ugięcia zawieszenia a zawieszenie niewątpliwie ugina się pod ciężarem kierowcy. Mozna to sobie łatwo sprawdzic .
Jedz na geo jeszcze raz, jak ustawią i bedzie na monitorach wszystko na zielono to wtedy wsiądź a zobaczysz ze niektóre parametry się rozjadą. Każ ustawić z obciążeniem (nawet jesli bedą robić dziwne oczy z tego powodu) i powinno byc OK.
99% "fachowców" od gemetri nie ma żadnego "papieru" na swoją fachowość i sie potem takie rzeczy dzieją. Swoją drogą to nie dziwne dla was ze 80% golfów ciągnie w lewo? Reszta jeździ prosto a praktycznie nie zdarza sią ze ściąga w prawo.
pozdrawiam.
napisz jak sie rozwiązał problem.
: śr sty 07, 2009 20:49
autor: Paweł NPI
sas_gti, Bez przesady... Od takiego czegoś nie będzie mocno ściągało!! No i jeszcze nie widziałem jakiegoś dziwnego sposobu na worek na fotel kierowcy...
: śr sty 07, 2009 20:59
autor: sas_gti
mocno to pojęcie względne. Jeden uzna ze ściągna mocno a inny że jest ok i da sie jezdzic. Fakt jest taki że jeśli nie obciążysz fotela to auto moze sciagać w lewo. Skoro sprawdzono wszystko a na monitarach od geo jest wszystko na zielono to zostaje dociążenie auto do stanu takiego w jakim najczesciej sie porusza. Ja tego sobie nie wysmyslilem. KOlega tylko nie pisze nic o hamulcach a to najbardziej prawdopodobne.
Ja juz sobie darowałem pisanie o tym bo ktos inny to zrobil wczesniej.
palen pisze:No i jeszcze nie widziałem jakiegoś dziwnego sposobu na worek na fotel kierowcy
to nie byłeś w fachowym zakładzie od gemotrii jak np ten
http://www.asko.net.pl/
polecam jak ktoś chce robić geo w wawie.
Widze ze nalezysz do scpetyków jesli o to chodzi, wiec nic prostsszego jak jechac do zakladu geo, wrzucic maszynki na koła, zapisac odczyt a potem posadzic kogos na fotelu i porownac. Sam zoabczysz.
: czw sty 08, 2009 00:35
autor: kokon12
JEZELI CHODZI O HAMULCE ,WSZYSTKO OK- NIC SIE NIE GRZEJE, JESLI NATOMIAST MOWA O GEOMETRI TO RACZEJ TO WYKLUCZAM ,(ZŁE USTAWIENIA) OPONY ZMIENIANE Z LEWEGO NA PRAWE-- POZATYM NOWE
JAK MOCNO SCIAGA???? TAK ZE NA RONDZIE PUCZAM KIEROWNICE I JADE DOOKOŁA,I NIE ŻARTUJE,
ALE CO NAJCIEKAWSZE CZASEM NP OK 5KM AUTO JEDZIE W MIARE DOBRZE,DLATEGO POMYSLAŁEM COS O WSPOMIE ,,EW NIEZABOGATE JEST ŁORZYSKO MACPERSONA TO TEZ BIORE POD UWAGE
[ Dodano: 10 Sty 2009 09:59 ]
ponawiam temat
[ Dodano: 10 Sty 2009 10:01 ]
wznawiam temat