Strona 1 z 1

Zanik mocy oraz wydobywające powietrze z wlewu oleju...

: pn sty 05, 2009 23:54
autor: pastaldo
witam serdecznie,
Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno. Innym objawem jest to że gdy odkręcę korek wlewu oleju to rytmicznie dmucha powietrzem.
Wie ktoś co to może oznaczać? Uprzedzam pytanie i odmę czyściłem ostatnio, trochę się poprawiło ale to nie to.
Z góry dziękuje za sugestie i odpowiedzi.
Pozdrawiam

: wt sty 06, 2009 07:34
autor: Paweł NPI
może to oznaczać nieszczelne zawory, choć dmuchanie do pewnego stopnia to norma...

: wt sty 06, 2009 12:01
autor: Maćkooo
Niestety stan silnika nie jest już dobry. Masz przedmuchy z komory spalania. Jak mozesz to zrób film to podpowiemy czy to juz koniec z jednostką napędową. Można takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze.

: wt sty 06, 2009 12:24
autor: sas_gti
pastaldo pisze:oleju to rytmicznie dmucha powietrzem
to akurat normalne, normalnie taki ruch powietrza wlasnie wystepuje w odmie ale jesli odkrecasz korek to rozszczelniasz go w tym miejscu. To akurat normalne i nie ma sie czym przejmowac.
pastaldo pisze:Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno
tych objawów nie należy wiązać z dmuchaniem przez korek ktore jest normalne.

[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 11:26 ]
Można takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze
no dokladnie, jesli polozyc korek i go podwiewa to kiepsko. Swiadczy to o tym ze czesc cisnienia ucieka z komory spalania. Jak korek zasysa to pierscienie z grubsza szczelne

: wt sty 06, 2009 12:27
autor: CSR_GTI
pastaldo kompresje na cylindrach zmierz i bedzie jaśniej troche.

kompresje mierzylismy ze znajomym...

: wt sty 06, 2009 17:29
autor: pastaldo
Kompresja wygląda ze jest ok. Na tym przyrządzie wahało się od 0.8 do 1 nie znam jednostek. Tez pomyślałem że może nie szczelne zawory ale ten znajomy nibym twierdzi ze raczej mało prawdopodobne. Kupiłem ten samochód od niego rok i 3 miesiące temu i nie długo przed tym jak mi sprzedał podobno była głowica robiona.
Możliwe że to może byc wina uszczelki pod głowicą lub uszczelniaczy np jakby się przegrzał?
Teoretycznie nie powinien ale te wskaźniki stare czasami lubia oszukiwać.
I jeszcze jedno, on jeździł na oleju gęstym tzn takim jak do diesela a ja wlałem castrol który jest do benzyniaków więc rzadszy?