Zanik mocy oraz wydobywające powietrze z wlewu oleju...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pastaldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 30, 2008 00:56
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zanik mocy oraz wydobywające powietrze z wlewu oleju...

Post autor: pastaldo » pn sty 05, 2009 23:54

witam serdecznie,
Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno. Innym objawem jest to że gdy odkręcę korek wlewu oleju to rytmicznie dmucha powietrzem.
Wie ktoś co to może oznaczać? Uprzedzam pytanie i odmę czyściłem ostatnio, trochę się poprawiło ale to nie to.
Z góry dziękuje za sugestie i odpowiedzi.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt sty 06, 2009 07:34

może to oznaczać nieszczelne zawory, choć dmuchanie do pewnego stopnia to norma...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sty 06, 2009 12:01

Niestety stan silnika nie jest już dobry. Masz przedmuchy z komory spalania. Jak mozesz to zrób film to podpowiemy czy to juz koniec z jednostką napędową. Można takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 06, 2009 12:24

pastaldo pisze:oleju to rytmicznie dmucha powietrzem
to akurat normalne, normalnie taki ruch powietrza wlasnie wystepuje w odmie ale jesli odkrecasz korek to rozszczelniasz go w tym miejscu. To akurat normalne i nie ma sie czym przejmowac.
pastaldo pisze:Ostatnio samochód zrobił się dużo słabszy. Wolniej przyspiesza. Poza tym gdy jest zimny chodzi nierówno
tych objawów nie należy wiązać z dmuchaniem przez korek ktore jest normalne.

[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 11:26 ]
Można takze połozyc korek ale nie dokrecac, jesli spadnie to nie jest juz dobrze
no dokladnie, jesli polozyc korek i go podwiewa to kiepsko. Swiadczy to o tym ze czesc cisnienia ucieka z komory spalania. Jak korek zasysa to pierscienie z grubsza szczelne
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 12:26 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt sty 06, 2009 12:27

pastaldo kompresje na cylindrach zmierz i bedzie jaśniej troche.


18K4F inside... RWD car :)

pastaldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 30, 2008 00:56
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

kompresje mierzylismy ze znajomym...

Post autor: pastaldo » wt sty 06, 2009 17:29

Kompresja wygląda ze jest ok. Na tym przyrządzie wahało się od 0.8 do 1 nie znam jednostek. Tez pomyślałem że może nie szczelne zawory ale ten znajomy nibym twierdzi ze raczej mało prawdopodobne. Kupiłem ten samochód od niego rok i 3 miesiące temu i nie długo przed tym jak mi sprzedał podobno była głowica robiona.
Możliwe że to może byc wina uszczelki pod głowicą lub uszczelniaczy np jakby się przegrzał?
Teoretycznie nie powinien ale te wskaźniki stare czasami lubia oszukiwać.
I jeszcze jedno, on jeździł na oleju gęstym tzn takim jak do diesela a ja wlałem castrol który jest do benzyniaków więc rzadszy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości