Strona 1 z 1

MK2 1.816v grzeje się?

: wt sie 16, 2005 23:21
autor: KR16
Samochód do 90 stopni nagrzewa się normalnie tylko poźniej juz 90 nie trzyma tylko tak dojdzie do 1 kreski za połowa skali zejdzie oczywiście już na włączonym wentylatorze. Jak jade to jest minimalnie poniżej 90 ale wystarczy sie na chwile zatrzymać i zaraz sie wentylator włącza. Termostat nowy płyn też. Ktoś ma jakieś pomysły pompa chłodnica? jakie ewentualnie koszta chłodicy czy też pompy a może w Gti tak ma być że wentylator częsciej się włącza?

: śr sie 17, 2005 00:34
autor: dzikusek99
dla mnie wyglada to normalnie. Jak sie zatrzymujesz to nie ma przeplywu powietrza wiec temperatura rosnie. Prawidlowo wlancza sie wentylator ( tak zrozumialem) wiec o co chodzi. Spytaj kogo chcesz ale w lato to chyba kazdemu wlancza sie wiatrak na chlodnicy. Jesli po wlaczeniu wentylatora temp spada na 90C to super nie masz sie czym martwic

: śr sie 17, 2005 01:02
autor: daaroo
dla mnie wyglada to normalnie. Jak sie zatrzymujesz to nie ma przeplywu powietrza wiec temperatura rosnie. Prawidlowo wlancza sie wentylator ( tak zrozumialem) wiec o co chodzi. Spytaj kogo chcesz ale w lato to chyba kazdemu wlancza sie wiatrak na chlodnicy. Jesli po wlaczeniu wentylatora temp spada na 90C to super nie masz sie czym martwic

true true

: sob sie 20, 2005 16:14
autor: evolution
w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)

: sob sie 20, 2005 22:36
autor: CHECIK
Wszystko masz raczej w normie. Pozdrawiam

: ndz sie 21, 2005 21:03
autor: dzikusek99
evolution pisze:w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)
Nie wiem po co wpedzac goscia w koszta. Skoro dziala to po co wymieniac. 80C to za malo. W zime bedzie mu wiecej palil. Dziekuje za taka porade. Chyba ze wtedy zaproponujesz zeby znow zmienil termostat i pol ukladu chlodniczego :rotfl:

: pt sie 26, 2005 01:02
autor: 3ECI
U mnie jest nawet gorzej, nie masz sie co przejmowac, fakt silnik ten akurat lubi sie troszke podgrzac, ale puki co to widze ze jest wsio okej, temp. oleju zeby byla tak jakies 120-130 stopni, nie wiecej i mozna jezdzic, wiem bo to juz moje drugie GTI 16V i w obu bylo podobnie, troszke sie sprawa polepszyla jak wymienilem chlodnice na nowa ale i tak lubi dosyc wys. temp.

: ndz sie 28, 2005 19:32
autor: evolution
dzikusek99 pisze:
evolution pisze:w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)
Nie wiem po co wpedzac goscia w koszta. Skoro dziala to po co wymieniac. 80C to za malo. W zime bedzie mu wiecej palil. Dziekuje za taka porade. Chyba ze wtedy zaproponujesz zeby znow zmienil termostat i pol ukladu chlodniczego :rotfl:
nie bede proponowal takich sztosow... wiem na pewno jedno dogrzany ponad 100 silnik wydziela mniejsza moc............ i latwiej o usterke a wyraznie napisalem "gdy katujesz auto"

: pn sie 29, 2005 04:17
autor: Krzylu
a na jakim oleju jezdzisz kolego??

ja mialem podobnie w TD temperatura rosła poza 90C
wymieniłem płyn chłodniczy i przpłukałem uklad było sporo syfu
wymienilem na dobry olej i temperatura był nawet przed 90C az do konca zywota silnika