MK2 1.816v grzeje się?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

MK2 1.816v grzeje się?

Post autor: KR16 » wt sie 16, 2005 23:21

Samochód do 90 stopni nagrzewa się normalnie tylko poźniej juz 90 nie trzyma tylko tak dojdzie do 1 kreski za połowa skali zejdzie oczywiście już na włączonym wentylatorze. Jak jade to jest minimalnie poniżej 90 ale wystarczy sie na chwile zatrzymać i zaraz sie wentylator włącza. Termostat nowy płyn też. Ktoś ma jakieś pomysły pompa chłodnica? jakie ewentualnie koszta chłodicy czy też pompy a może w Gti tak ma być że wentylator częsciej się włącza?


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » śr sie 17, 2005 00:34

dla mnie wyglada to normalnie. Jak sie zatrzymujesz to nie ma przeplywu powietrza wiec temperatura rosnie. Prawidlowo wlancza sie wentylator ( tak zrozumialem) wiec o co chodzi. Spytaj kogo chcesz ale w lato to chyba kazdemu wlancza sie wiatrak na chlodnicy. Jesli po wlaczeniu wentylatora temp spada na 90C to super nie masz sie czym martwic



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr sie 17, 2005 01:02

dla mnie wyglada to normalnie. Jak sie zatrzymujesz to nie ma przeplywu powietrza wiec temperatura rosnie. Prawidlowo wlancza sie wentylator ( tak zrozumialem) wiec o co chodzi. Spytaj kogo chcesz ale w lato to chyba kazdemu wlancza sie wiatrak na chlodnicy. Jesli po wlaczeniu wentylatora temp spada na 90C to super nie masz sie czym martwic

true true



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 20, 2005 16:14

w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » sob sie 20, 2005 22:36

Wszystko masz raczej w normie. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » ndz sie 21, 2005 21:03

evolution pisze:w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)
Nie wiem po co wpedzac goscia w koszta. Skoro dziala to po co wymieniac. 80C to za malo. W zime bedzie mu wiecej palil. Dziekuje za taka porade. Chyba ze wtedy zaproponujesz zeby znow zmienil termostat i pol ukladu chlodniczego :rotfl:



Awatar użytkownika
3ECI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 12, 2005 13:18
Lokalizacja: Łódż
Kontakt:

Post autor: 3ECI » pt sie 26, 2005 01:02

U mnie jest nawet gorzej, nie masz sie co przejmowac, fakt silnik ten akurat lubi sie troszke podgrzac, ale puki co to widze ze jest wsio okej, temp. oleju zeby byla tak jakies 120-130 stopni, nie wiecej i mozna jezdzic, wiem bo to juz moje drugie GTI 16V i w obu bylo podobnie, troszke sie sprawa polepszyla jak wymienilem chlodnice na nowa ale i tak lubi dosyc wys. temp.


GTI 16V 6300 Rpm.........................THE LIFE BEGINS

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sie 28, 2005 19:32

dzikusek99 pisze:
evolution pisze:w sumie norma ale moglbys wymienic termostat na nowy bo moze sie nie otwierac do konca lub tez zamontowac termostat o nizszej temp otwarcia (ja mam u siebie 80 stopni) bardzo dobre rozwiazanie gdy katujesz auto. do tego mozesz zmienic termowylacznik wentylatora chlodnicy na zimniejszy (u mnie dwubiegowka 83-77 89-81 stopni)
Nie wiem po co wpedzac goscia w koszta. Skoro dziala to po co wymieniac. 80C to za malo. W zime bedzie mu wiecej palil. Dziekuje za taka porade. Chyba ze wtedy zaproponujesz zeby znow zmienil termostat i pol ukladu chlodniczego :rotfl:
nie bede proponowal takich sztosow... wiem na pewno jedno dogrzany ponad 100 silnik wydziela mniejsza moc............ i latwiej o usterke a wyraznie napisalem "gdy katujesz auto"


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sie 29, 2005 04:17

a na jakim oleju jezdzisz kolego??

ja mialem podobnie w TD temperatura rosła poza 90C
wymieniłem płyn chłodniczy i przpłukałem uklad było sporo syfu
wymienilem na dobry olej i temperatura był nawet przed 90C az do konca zywota silnika



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości