Strona 1 z 1
Przygasa
: ndz sty 04, 2009 12:36
autor: robert14-83
Jak wyjaśnić zjawisko przygasania silnika(obroty spadają do minimum) gdy włącze nawiew w moim golfie i ogrzewanie tylnej szyby. Brakuje mu prądu???
: ndz sty 04, 2009 12:39
autor: krzaś
Jak nie sprawdzałes to najpierw sprawdz jakie masz ładowanie.
: ndz sty 04, 2009 12:43
autor: robert14-83
jak mogę to zrobić???
: ndz sty 04, 2009 12:51
autor: krzaś
Do tego potrzebny jest miernik. Przykładasz kable miernika(czerwony do +, czarny do -) do akumulatora i odczytujesz z miernika wartości. Tylko że na włączonym silniku. Jeśli będziesz miał ok 14V to w normie jesli poniżej 13 to za mało. No i trzeba troche na mierniku sie znać żeby go ustawić do prawidłowego pomiaru.
: ndz sty 04, 2009 13:00
autor: robert14-83
No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...
: ndz sty 04, 2009 13:07
autor: krzaś
robert14-83 pisze:No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...
Jak sprawdzisz ładowanie i okaże sie że jest dobre to napisz, pomyślimy dalej.
Jesli będziemy ci pisac co masz zrobić a ty bedziesz
gdybać to problemu nie rozwiążesz nigdy.
: ndz sty 04, 2009 13:12
autor: LASOT-A
Najlepiej to podłącz auto pod VAG`a lub odepnij akumulator na 10 min. (po odpięciu aku możesz przekręcić kluczyk na zapłon). Pewnie jakichś błędów nałapał.
: pn sty 05, 2009 16:57
autor: robert14-83
akumulator 12,48
ładowanie 14,45-14,53
wygląda na to że ładowanie jest dobre a samochód przygasa pod obciążeniem
co dalej???
: pn sty 05, 2009 18:13
autor: jungu
mi wygląda na to że alternator słabo ładuje, lub na rozruszniku napięcie ginie.
: pn sty 05, 2009 19:35
autor: robert14-83
alternator słabo ładuje??? przecież piszę że ładuje w 14,45-14,53
Dla mnie ładowanie jest wzorowe...
: pn sty 05, 2009 20:53
autor: CSR_GTI
Ładowanie ok - powinno starczyć.
Świece i przewody ile maja przebiegu? Może tutaj coś nieteges.
: wt sty 06, 2009 09:16
autor: Royce
Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają
niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ??
: wt sty 06, 2009 09:31
autor: T.O.B.I.
sprawdź czy po ściągnięciu paska czy alternator kręci się lekko, sprawdź też czy nie łapie silnik lewego powietrza, jak się robi chłodniej to silniczek krokowy może zacina się i słabo podnosi obroty, czy po włączeniu odbiorników ustla później obroty na znamionowe?
: wt sty 06, 2009 10:33
autor: Viking
Royce pisze:Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają
niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ??
i właśnie po to silniki wtryskowe mają ukłąd obejściowy z silniczkiem krokowym -przecież to nie jest gaźnik