Strona 1 z 1

Przygasa

: ndz sty 04, 2009 12:36
autor: robert14-83
Jak wyjaśnić zjawisko przygasania silnika(obroty spadają do minimum) gdy włącze nawiew w moim golfie i ogrzewanie tylnej szyby. Brakuje mu prądu???

: ndz sty 04, 2009 12:39
autor: krzaś
Jak nie sprawdzałes to najpierw sprawdz jakie masz ładowanie.

: ndz sty 04, 2009 12:43
autor: robert14-83
jak mogę to zrobić???

: ndz sty 04, 2009 12:51
autor: krzaś
Do tego potrzebny jest miernik. Przykładasz kable miernika(czerwony do +, czarny do -) do akumulatora i odczytujesz z miernika wartości. Tylko że na włączonym silniku. Jeśli będziesz miał ok 14V to w normie jesli poniżej 13 to za mało. No i trzeba troche na mierniku sie znać żeby go ustawić do prawidłowego pomiaru.

: ndz sty 04, 2009 13:00
autor: robert14-83
No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...

: ndz sty 04, 2009 13:07
autor: krzaś
robert14-83 pisze:No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...
Jak sprawdzisz ładowanie i okaże sie że jest dobre to napisz, pomyślimy dalej.
Jesli będziemy ci pisac co masz zrobić a ty bedziesz gdybać to problemu nie rozwiążesz nigdy.

: ndz sty 04, 2009 13:12
autor: LASOT-A
Najlepiej to podłącz auto pod VAG`a lub odepnij akumulator na 10 min. (po odpięciu aku możesz przekręcić kluczyk na zapłon). Pewnie jakichś błędów nałapał. :bigok:

: pn sty 05, 2009 16:57
autor: robert14-83
akumulator 12,48
ładowanie 14,45-14,53
wygląda na to że ładowanie jest dobre a samochód przygasa pod obciążeniem
co dalej???

: pn sty 05, 2009 18:13
autor: jungu
mi wygląda na to że alternator słabo ładuje, lub na rozruszniku napięcie ginie.

: pn sty 05, 2009 19:35
autor: robert14-83
alternator słabo ładuje??? przecież piszę że ładuje w 14,45-14,53 :bigok:
Dla mnie ładowanie jest wzorowe...

: pn sty 05, 2009 20:53
autor: CSR_GTI
Ładowanie ok - powinno starczyć.

Świece i przewody ile maja przebiegu? Może tutaj coś nieteges.

: wt sty 06, 2009 09:16
autor: Royce
Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają ;) niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ?? ;)

: wt sty 06, 2009 09:31
autor: T.O.B.I.
sprawdź czy po ściągnięciu paska czy alternator kręci się lekko, sprawdź też czy nie łapie silnik lewego powietrza, jak się robi chłodniej to silniczek krokowy może zacina się i słabo podnosi obroty, czy po włączeniu odbiorników ustla później obroty na znamionowe?

: wt sty 06, 2009 10:33
autor: Viking
Royce pisze:Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają ;) niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ?? ;)

i właśnie po to silniki wtryskowe mają ukłąd obejściowy z silniczkiem krokowym -przecież to nie jest gaźnik :-)