Strona 1 z 1

Czarny dym

: wt sie 16, 2005 00:22
autor: stonefree
Witam golfiarzy.
Od roku jeżdże Golfem2 1,6 TD.Samochód sprawuje sie dobrze.Silnik pracuje równo i bez nietypowych odgłosów.Mam jedynie dwa zastrzeżenia i prosze o rady, lub opinie:
1) Pomocnym dodaniu gazu samochód bardzo dymi na czarno.Sprawdzano początek tłoczenia i zdaje się być prawidłowy.Samochód odpala bez problemów po wyciągnięciu "ssania " na zimno,natomiast gorący bez jego wyciagnięcia trzeba kręcic dłużej.Pytanie:W jaki sposób sprawdzić (wyregulować ) pompę wtryskową.Czy są dostępne w internecie dokładne oisy pomp boscha i ich regulacji?
2)Po wymianie poduszki przedniej pod silnikiem na wolnych obrotach we wnętrzu samochodu na biegu jałowym są silne wibracje.Czy zamontowałem zły rodzaj poduszki?Czy trzeba w jakiś sposób ustawiac silnik przed dokręceniem srub poduszek?A moze wibracje sa spowodowane wada w układzie wtryskowym?
Prosze o rady i opinie.Mam nadzieje,że ktoś z kolegów miał podobne przypadki i im zaradził,czym chętnie się podzieli!
POZDRAWIAM SERDECZNIE!

: wt sie 16, 2005 01:26
autor: Chomik
Podlaczam sie pod AD.2 W TD na jalowych obrotach amplituda kierownicy wynosie 1 cm jak nie wiecej!! o co komon?? TD az tak maja??

: wt sie 16, 2005 23:09
autor: stonefree
Dzieki za szybką odpowiedź.Więc radio z kompaktem odpada ;) ? A może ktoś powie coś AD kopcenia?Może poprostu turbina robi wysiadkę?

: śr sie 17, 2005 00:39
autor: dzikusek99
Z tego co ja wiem to diesle tak maja ze jak mocniej przycisniesz to pojawia sie chmurka czarnego dymu. Ja mam podobne sytuacje jak chyba wiekszosc ludzi co ma diesle. Osobiscie sie tym nie martwie - no chyba ze zaraz ktos wyprowadzi mnie z bledu. Co do drzenia kierownicy to rowniez tak mam - a radio z kompaktem dziala bez klopotu :hehe:

: sob sie 20, 2005 09:50
autor: dziomal
stonefree pisze:W jaki sposób sprawdzić (wyregulować ) pompę wtryskową.Czy są dostępne w internecie dokładne oisy pomp boscha i ich regulacji?
Są dostępne.
http://rapidshare.de/files/4171435/regu ... y.rar.html
Pod tym linkiem są 4 strony z książki "Sam naprawiam d, td - golf, jetta" na temat regulacji pompy Boscha.