Strona 1 z 1

silnik 1Y za JP

: pn sie 15, 2005 16:02
autor: fido
Witam
poszukując silnika do mojej padlinki trafiłem na paska z silnikiem 1Y(1,9 cm3)
czy może ktoś ma pojęcie na jaką skalę przeróbki by mnie czekały
chodzi niezle więc się zastanawiam czy warto zawracać sobie nim głowę

Pozdrawiam

: pn sie 15, 2005 21:58
autor: greg
więc tak proponuję wiązeczkę elktryczną silnika, bo ja w modelu 96r. mam inny przekaźnik, ale w model 94 widziałem podobny jak był w golfiku mk2. chłodnica? nie kojarzę czy jest większa. Trzeba by stanąć obok i podumać... skrzynia biegów?? pewnie są inne przełożenia. co do podwieszenia silnika to podejrzewam że to samo ale musiałbym popatrzeć w ETKA. Miałem 1,6 GTD teraz mam 3 1,9D i naprawdę jestem zadowolony, brak czasem tej turbinki przy wyprzedzaniu, ale w sumie nawet się to porusza żwawo i max. wzrosło, zuzycie pliwa- o dziwo spadło

: wt sie 16, 2005 20:44
autor: fido
Właśnie wiązka silnika i skrzynia to jest to co mnie martwi
skrzynia ma swoje oznaczenia czy nie ma opcji ze jedna skrzynia była
w różnych silnikach gdzie szukac oznaczeń i gdzie szukać czy pasuje

No i oczywiście ja ciągle szukam silnika jak ktoś coś ma :bigok:

: sob sie 20, 2005 10:00
autor: Michnik
Ja miałem taki silnik w Jetta II(1Y) przełożony z passata 93. NIe było żadnych problemów. Silnik przełożony sam bez osprzętu. Drobne problemy byly ze sprzęgłem jakieś ale nie pamiętam co to było. Ja proponuje wrzucić 1.9TD albo lepiej 1.6TDI z MK II.

: sob sie 20, 2005 17:23
autor: fido
Ja proponuje wrzucić 1.9TD albo lepiej 1.6TDI z MK II.
Michnik nie wiem czy na 1,9 TD to on za cienki nie jest te mój MkII
a znowu w innym poście ktoś mi pisał zeby unikać TDI bo
to podobno kosztowna jednostka jak coś nawali. Najlepszym kompromisem
będzie chyba 1,6TD (JR lub SB) tylko gdzie go dopaść?


Pozdro

: sob sie 20, 2005 19:09
autor: Michnik
Niby czemu za cienki? ;) Ja bym chyba zaryzykował 1.9TD skoro 1.6TDI Ci sie nie widzi. MYśle , że koszt nie bedzie wiele wiekszy niż 1.6 TD.